פרטי התלונה

תלונות מקור הירדן

תלונות צימרים

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאי אירוח נושא התלונה:
אפשטיין ליאור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שכרנו אני משפחתי צימר במקום הנ"ל ל 3 לילות 4 ימים כבר מהיום הראשון הסיוט התחיל כאשר החדר הוצף מיים מכוון חדר האמבט בשל בעיית אינסטלציה רק לאחר שהמקרה חזר על עצמו מס פעמים ניאותו להחליף לנו חדר בשעה 12 בלילה כתוצאה מהמעבר והקור האיום ששרר בחוץ ביתי התינוקת סבלה מהצטננות ומחום גבוה ,בארוחת הבוקר הוגשו גבינות שתאריך התפוגה שלהם פג מס ימים קודם , בנוסף בכל ימי השהיה לא יכולנו לשהות בצימר בשל ריח צחנה כבד ,יותר מאוחר התברר שהרייח נובע מימיי הביוב שהגיעו מן הצימר ונשפכו לידו ללא ניתוב וניקוז הולם.יש לציין שבנוסף מטף כיבוי שהיה מחוץ לחדר היה ריק לחלוטין. את כל תלונותיי תיעדתי במצלמה דיגיטאלית ואציג אותן כשאדרש.מנהל המקום הציע שיפצה אותי ב-80 ש"ח מתוך 1530 ש"ח מחיר האירוח. כמובן שדחיתי את הצעתו מייד.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של 1530 ש"ח , חשבונית מס קבלה 18871 בצרו פתרון נדרש :

מקור הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה