פרטי התלונה

תלונות שש בש

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת החשבון ללא סיבה מוצדקת - ללא התייחסות וללא החזרת המוזמנים שהיו לי ביתרה נושא התלונה:
שובי גבריאל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חיפה המלך שלמה 47 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכול המתעסקים בדבר.....
שמי גבריאל שובי ועברתי תרמית חמורה ביותר לפני כחודש וחצי
שיחקתי באתר פליי 65 כמחצית השנה ובתקופה זו הפסדתי יותר מ10000 שח
יום אחד סיימתי לשחק באותו יום שביתרתי מצויים 64 דולר למחרת באתי להכנס ולהמשיך לשחק ולתדהמתי גיליתי שהחשבון שלי חסום ועלי לפנות לנציג תמיכה בכדי שיתפל בעניין
התחלתי לשלוח מיילים בעניין לנציגי התמיכה יום אחרי יום
אני לא אגזים אם אומר ששלחתי לפחות 30 מיילים בנושא
האתר מציין שהוא יגיב לכול בעיה תוך 24 שעות מהרגע שתתקבל- מאז עבר כמעט חודשיים!! ואין תגובה
הכסף שלי מוקפא ואין התייחסות
מילא לפחות יגידו לי למה חסמו לי את החשבון
אבל כלום גועל נפש בושה וחרפה
אני מוכן לאמת את הפרטים הללו עם נציג שלהם ישירות או נציג התלונות שלכם בפלאפון0509009400 או במייל [email protected]
אבקש שלפחות אתם לא תזזלו בתלונתי ותעזרו לי ליידע את כול המשתמשים התמימים שמשחרים באתר שלהם או חושבים לשחק באתר שלהם על התרמית שנעשתה לי
כספי סוג הנזק :
החזר מידי של כספיי פתרון נדרש :

שש בש שירות לקוחות

, תגובה:
משה הר אבן, סגן מנהל מ שם ותפקיד:
חשבונך נחסם בשל מספר תלונות על שימוש בשפה בוטה שאינה הולמת את תקנון האתר. שלחנו לך מספר מכתבים, אך כנראה שיש לך בעיה בחשבון ההוטמייל עם הכתובת שלנו. אנא בדוק בדואר הזבל ו/או ספק לנו כתובת מייל פעילה השונה מכתובתך הנוכחית. תגובה:
אנא שלח לנו מייל המציין כי הבנת את מהות עונשך והבטחה לא לחזור על כך, ונפתח את חשבונך במיידית על מנת שתוכל להמשיך לשחק ולהינות מאתרנו. במידה ופתרון זה אינו מספק אותך, אנא שלח לנו את שיטת המשיכה המועדפת יחדיו עם כל הפרטים הרלוונטיים ונשלח לך את שארית יתרת חשבונך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה