פרטי התלונה

תלונות פונדק רמון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי \ טירטור נושא התלונה:
בורקו מיה ואליעזר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ישרוטל פונדק רמון, עין עקב 1, מצפה רמון 80600 כתובת:
call הקודם מלונות ישרוטל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 24.11.05 ביצענו הזמנה לחופשה דרך אתר האינטרנט של מלונות ישרוטל לפונדק רמון במצפה רמון. לימים : מיום 03.12.05 ועד05.12.05 .וחייבנו את כרטיס האשראי בסכום של : 618 ש"ח , מספר הזמנה 13585,
מאחר ותכננו להגיע זוג עם 2 תינוקות ( הקטן היה בן חודשיים) התקשרנו למלון ע"מ לבקש מיטת תינוק וכמו כן חדר ללא עישון .ואז נאמר לנו שאין אפשרות לארח אותנו בגלל 2 תינוקות \ או יותר מ 3 בחדר.
הוצע לנו לשדרג את החדר בתוספת נכבדה של כסף ואנו ביקשנו לבטל את ההזמנה ( נשלח ביטול מצידנו לרשת לפני תאריך החופשה )מאחר ואיבדנו כל רצון לצאת לחופשה.
לאחר אין ספור נסיונות מצידנו לזכות את חשבון כרטיס האשראי בסכום המלא .הוצע לנו לקבל חצי מהסכום ורק לאחר נסיונות נוספים הרשת הסכימה לזכות אותנו ב : 75% מסכום העסקה ( הזיכוי בוצע )
מאחר ורעייתי בחופשת לידה, וכמו כן אני לקחתי ימי חופשה אך לבסוף נשארנו בבית. ובזבזנו זמן מיותר לשיחות טלפון, פקסים ומשא ומתן כמו בשוק על מנת לקבל את מה שמגיע לנו,אך קיבלנו רק חלק .( 463.5 ש"ח )
בתקנון של הרשת ולפני שביצענו את ההזמנה לא מופיע שלא ניתן להזמין חדר עבור זוג ו : 2 תינוקות ( פחות מגיל שנתיים)
מבקשים עזרה לקבלת ההפרש 154.5 ש"ח. המון תודות : מיה אליעזר והקטנים ( מאי ויונתן )
וזמן מבוזבז סוג הנזק :

פונדק רמון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה