|
|
|
|
|
|
חוסר גמישות בהענות לשינוי מהמועד שנקבע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ישרוטל פונדק רמון, עין עקב 1, מצפה רמון 80600 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נרשמנו ושילמנו בחודש יולי 2005 לסוף שבוע שיחול בחודש נובמבר ה- 10-12 למלון פונדק רימון במצפה רימון - במסגרת מבצע שפורסם.
בחודש אוקטובר - כחודש לפני המועד הסתבר לנו שלא נוכל להגיע במועד זה ובקשנו לעשות שינוי במועד
עם כל מי שדברנו הקשור בנושא נתקלנו בחומת סירוב וכשהצענו אולי להעביר הנופש לבנינו כמתנה נאצר לנו שלא ניתן בשופ פנים ואופן ויבדקו זאת ע"י אימות עם תעודת זהות במקום .
הוצע לנו לעשות שינוי בתשלום קנס של מחצית גובה התשלום ששולם 4 חודשים קודם לכן.
וכל ההתעקשות קשורה אותיות התקנון שאומרות שכל בטול או שינוי יחויבו בקנס כספי
|
חוסר גמישות בשינוי מועד שנקבע |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פונדק רמון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|