פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
יזדי גליה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ימון ניסנבאום 35 בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מששה חודשים הציעו לי להיות חברה במועדון לוטובול על מנת להגדיל את סיכויי לזכות בהגרלות השונות של מפעל הפיס. עלות החברות 139 ש"ח לחודש. אחרי ששאלתי מה קורה אם לא אזכה, אמרו לי שאז אקבל את כל כספי בחזרה. שאלתי הבאה היתה, ומה אם הזכיה תהיה כ 20 ש"ח? ענו לי שאין זכיות כאלה אצלהם. עברו 6 חודשים, לא זכיתי וביקשתי את כספי בחזרה. כתשובה הם ניסו לשכנע אותי להמשיך את החברות בתנאים כאילו טובים יותר, לא השתכנעתי וביקשתי את כספי. התשובה שלהם היתה שאין אפשרות לקבל את הכסף בחזרה, כי זכיתי ב 31 ש"ח בערך. אני חושבת שזאת הונאה לאחר שהם במפורש אמרו לי שאין זכיות כאלה אצלהם.
אני מאוד מאוכזבת, גם מחוסר הזכיה וגם מכך שהם לא עומדים בהבטחות שלהם גם בע"פ וגם בכתב, כי על סמך זה הסכמתי להיות חברה במועדון.
כספי סוג הנזק :
ברצוני לקבל את כספי בחזרה, ולהזהיר אחרים שלא יתפתו להצעות מסוג זה. פתרון נדרש :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
כפיר מנהל שירות הלקוחו שם ותפקיד:
יש לציין כי השיחות בחברת לוטובול מוקלטות ומתועדות .בנוסף לכך מציינת נציגת המכירות כי אם והמנוי יעמוד על 0 זכיות, יוחזרו דמי המנוי(הלקוח מקבל זאת בכתב ויש לו 14 ימים לבטל אם אינו מעוניין ). תגובה:
כספי המנוי הולכים לניהול המועדון ,וכן לטפסי הלוטו אשר נשלחים עבור הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה