פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאותתתתת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-6 חודשים בעלי "שוכנע" לעשות מנוי "לוטובול". לאחר שגיליתי את הטעות שעשה, ביקשתי לבטל את המנוי (בקשה לגיטימית לחלוטין, שכן לא מדובר בחתונה קתולית...). נאמר לי כי רק לאחר 6 חודשים ניתן יהיה לבטל את המנוי.
לקראת ביטול המנוי, באורח פלא זכינו בסכום מגוחך וזעום של 34 ש"ח לפני כחודש.
מעשה חכם מצידה של חברת "לוטובול", שכן ה"זכייה הגדולה" קושרת אותי אליהם, והיות וזכיתי, איני זכאית לקבל את כספי המנוי חזרה... (מחוכם כבר אמרתי...?)
בבואי לנסות ולעשות סדר בדברים, ולקבל חזרה את הכסף ששייך לי, התקשרתי למוקד שירות הלקוחות. ענתה לי נציגה, שלצערי איני זוכרת את שמה, והקשר בינה לבין המילים "שירות לקוחות" הינו מקרי לחלוטין. הנציגה, שאגב, הציגה את עצמה כמנהלת, היתה חצופה בלשון המעטה, והשתמשה במילים שמביישות כל אדם באשר הוא. בסיום השיחה היא אף ניתקה לי את השיחה.
ואני שואלת - האם ייתכן שבשנת 2009 קיימת חברה אשר קושרת אליה בעבותות לקוח תמים שביקש לקבל את כספו מיד בתחילת תקופת המנוי??
האם ייתכן שבשנת 2009 עדיין ישתמשו בטריקים זולים, של זכיות עלובות כדי להמשיך ולקשור את הלקוחות האומללים?
האם ייתכן שבשנת 2009 קיימים נציגי שירות שמבזים את עצמם ואת הארגון אותם מייצגים?
לא דרשתי דבר שאינו מגיע לי - דרשתי את כספי חזרה.
ואני מודיעה לכם, שאם לא אקבל את כספי חזרה, אפנה לכל הערכאות הקיימות, ולכל הגורמים בתקשורת (וקיימים כאלו) שיכולים לעשות לחברת "לוטובול" יחסי ציבור גרועים ביותר.
אודה להתייחסותכם.
בכבוד רב,
"לקוחה"...
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה