פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים בדלת כניסה, שרות גרוע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשנו דלת כניסה מעוצבת משריונית חסם. כבר מהתחלה היו הרבה מאוד ליקויים בדלת - היא לא נסגרה היטב, אי-אפשר היה לסובב את המפתח, הידית התקלפה מייד ועוד. בכל בעיה כזאת, היינו צריכים להתחנן ימים ושבועות שיבואו לתקן (כמובן שהם לא עובדים אחר הצהריים, וכל תיקון כזה על חשבון ימי חופש שלנו). מזה מספר חודשים הדלת מתקלפת וקשה לסובב את המפתח (במיוחד בשעות הבוקר). פניתי לשריונית חסם עוד לפני פסח ורק היום זכיתי לתגובה כלשהי. להפתעתי, הנציגה שחזרה אלי, טענה שהאחריות של 5 שנים לא מכסה בעצם שום דבר: לא את הציפוי, לא את הידית ולא את הבעיות בפתיחה וסגירה, אלא רק את המנגנון (לא ברור לי מהו מנגנון, אם לא אפשרות לסובב את המפתח בדלת באופן תקין). בנוסף, הנציגה ביקשה ממני 270 ש"ח על ביקור בודק. אנא תעזרו לי לטפל בבעיה.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפה מיידית של הדלת או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דרורי - מנהל טכני שם ותפקיד:
בבדיקה מקיפה שבצענו, להלן תגובתנו:
חשוב לציין כי לא כל הפרטים המצויינים ע"י המתלוננת הם נכונים. להלן הסבר:
בתאריך 3 במאי 2004 הותקנה הדלת ע"י ש.ו.ר שיווק דלתות פלדה בע"מ, דהיינו: הדלת מותקנת למעלה משלוש שנים (ולא כפי שהוצג ע"י המתלוננת).
ב 12 למאי 2004 לאחר הערותיה של המתלוננת ומבלי סיבה נראית לעין,הוחלף ניצב המשקוף לדרישת המתלוננת. זאת למרות שהיה ניתן לפתור את הבעיה ללא צורך בהחלפת חלקים. בכל זאת לאחר מספר חודשים התלוננה על התקלפות הצבע בפרזול, כאמור, הפרזול הוחלף ללא כל עוררין.
לפני כשבועיים ( 3 שנים אחרי ) התקשרה המתלוננת למשווק המורשה החדש באזור הצפון, בטענה כי הציפוי לא תקין (אחרי 3 שנים + ??? ) וכי יש קושי בנעילה.
ברשות המתלוננת תעודת אחריות עם תנאים ע"פ חוק.
עליה רק לעיין בתעודת האחריות ולהבין את התנאים הכתובים בה.
אין חברה בעולם כולו שנותנת אחריות לצבע ו/או לחלקים לכל החיים.
אחריות חינם ניתנת בשנה הראשונה ללא דופי.
מהשנה השניה חלה עלות הביצוע, ותוספת בגין החלפת חלקים שכבר אינם במסגרת האחריות. שוב, בכפוף לתנאי האחריות המצויינים בתעודה כתובה אותה קבלה המתלוננת.
צר לי כי היא בחרה להתעלם מהכתוב בתעודה.
תגובה:
היה והמתלוננת מעוניינת בשירות, יהיה עליה לשלם עבורו ככתוב בתעודת האחריות.
היות והדלת עומדת למעלה מ - 3 שנים, לא חלה אחריות לציפוי, דהיינו:
יהיה עליה לרכוש ציפוי חדש.
בעניין הקושי בנעילה:
שינוי מצב הנעילה יכול להווצר מכמה וכמה גורמים אותם לא ניתן לצפות כגון:
תפעול לא נכון, טריקות חזקות, לכלוכים, אבק, אי תחזוקה שוטפת ועוד
כל אלו אינם קשורים כהוא זה לדלת ו/או להתקנתה.
טיפול בכזה דבר יהיה כרוך בתשלום בהתאם לתנאי האחריות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה