פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסיה נושא התלונה:
protsenko viki שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
אני נוסעתי 26.11.13 באוטובוס 601, מעזריאלי לצומת סירה.
רציתי לקנות כרטיסיה של 5 נסיות במחיר 31.20, נהגת אוטובוס אמר שאין לא כרטיסיה שאני רוצה, ומתים לי כרטיסיה של 43.20 ל 10 נסיות.
שלמתי כסף, קבלתי קבלה.
ב 27.11.12 נסעתי עוד פעם בקן 601, ונהג עומר שכרטיס רב קן שלי רק, וצריך לקנות עוד פעם.
דברתי עם שרות לקוחות של נתיב אקספרס, נציג הישאם ,אחראי תלונות בחברה עמר שאני יכולה לקבל זיכוי / כסף רק בתחנה מרכזית של נתניה.
אני גרה בבת ים ולא יכולה להגיע לנתניה.
אני מבזבז זמן שלי על "הטיול" לנתניה + צריכה שלם לפחות 2 שעות למטפלת + לשלם נסיעה הלוך -חזור לנתניה.
אולי יש דרך אחרת להחזיר לי כסף?
עם צריך קבלה אני יכולה לשלול במייל.
תודה.
יום טוב.
ויקי
כספי סוג הנזק :
לשלוח לי צק על סכום זה בדואר, או לשלם לי בדרך להלוך וחזור לנתניה פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
הישאם ,אחראי תלונות בחברה . שם ותפקיד:

1. נקדים ונודה לך על פנייתך. אנו רואים בפניות הציבור בכלל, ובתלונות הציבור בפרט, אמצעי בקרה ופיקוח על המתרחש בשטח, לרבות על התנהגותם של הנהגים המועסקים על ידי החברה ועל תפקודם, זאת בנוסף למערך הבקרה והפיקוח המופעל על ידי החברה, כמו גם מערך הפיקוח והביקורת המופעל על ידי משרד התחבורה על כלל החברות המפעילות קווי תחבורה ציבורית ברחבי הארץ.

2. לגופה של תלונתך שבנדון יצוין, כי נעשתה שיחה טלפונית ביום 0212 וניתנה לך תשובה בהתאם לנוהל של החברה ,ועל מנת לטפל בפנייה שלך צריך להגיע עם כרטיס הרב קו למשרד בנתניה להמשך טיפול מול הקופאית ,יש לציין עוד כי ביקשת זיכוי על כרטייסיה בקוד 4 ,ובנוסף סירבת להחזיר את הכרטייסיה שמוטענת אצלך בקוד 1 ,ולכן על מנת לזכות אותך אני אמור למשוך את הכרטיסייה קוד 1 ולהחליף אותה בקוד 4 .
3. סופם של דברים, אנו מתנצלים על אי-ההבנה שנפלה ועל אי-הנוחות שנגרמה לך ואנו תקווה כי תוסיפו להשתמש בשירותי החברה, העושה כל שלאל ידה בכדי להעניק לציבור את מיטב השירות

4. חברתנו, הרואה עצמה מחויבת בראש ובראשונה לבטיחותם של לקוחותיה ולשביעות רצונם המלאה, מודה לך, שוב, על פנייתך ועל התרעתך, כמפורט בפנייתך.
תגובה:
זה המייל שנשלח ללקוחה אתמול 0412 והפתרון הוא להגיע לתחנה מרכזית נתניה להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה