פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר שבועיים רצוף שיש קו ספציפי שלא עוצר באופן קבוע במכללת לוינסקי, פניות חזורות ונשנות לא עזרו, נתנו רק זיכוי בגין נסיעה אחת והתייחסו רק לפניה אחת מתוך 4! המקרה החמור יותר קרה היום, 18.01.15, מספר קו 606
הגיע לתחנת מכללת לוינסקי בשעה 17:45, הצגתי לו את הרב-קו שלי כמו שאני מציגה בכל נסיעה ובכל יום עבודה,
אמר לי שאני שקרנית מספר פעמים במהלך השיחה וכמו כן שאמרתי לו כי נסעתי כך (עם הרב קו הזה) אתמול ולא אמרו לי כלום, אמר שהקוד נסיעה שלי 2 פתאום, למרות שתמיד ובכל יום אני נוסעת עם 601 או 606 עם קוד 4, יש לציין כי המכונה שלו לא עבדה כלל,
הנהג לאחר קללות והכפשות רבות כמו כן על הנכות שלי, חייב אותי לשלם מחיר מלא למרות שהראתי לו תעודת נכה ואת הרב קו. לא מדובר בחופשי חודשי, רב קו שמוטענת בו כרטיסיית נסיעות . שילמתי לו 8.20 שח וירדתי בתחנה שלי בשפיים. דבר ראשון אני דורשת טיפול אישי בנהג שכן דיבר מגעיל ואף קילל. שנית אני דורשת פיצוי על כל שעות העבודה האבודות ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי היום מול כל נוסעי האוטובוס, הנהג וכמו כן על החיוב.
עלבון ובזבוז כסף סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה