פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת נהג בתחנה נושא התלונה:
שריקי טויזר שושנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נהג אוטובוס בקו 12 מכרמיאל למעלות חלף על התחנה ללא עצירה ואיסוף נוסעים... לאחר שיחות לא נעימות עם מוקדנים בנתיב אקספרס לקחתי מונית מיוחדת שעלותה 120 ש"... החברה לא מוכנה להחזיר לי את כספי למרות שהנהג הודה שלא עצר בתחנה... יש לציין שהאוטובוס הבא היה שעתיים אחרי הארוע.... נא טיפולכם בנושא בדחיפות... מודה מראש על הטיפול
כספי סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה