הטענת מפעיל שגוי בכרטיס רב קו ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לביתי כרטיס רב קו נוער בנתיב אקספרס נהריה.
הונפק לה בקופת נהריה כרטיס רב קו חדש לאחר אובדן כרטיס, ויתרת הערך הצבור שהועברה מהכרטיס האבוד לכרטיס החדש, הינה במפעיל אגד במקום נתיב אקספרס כפי שהיה בכרטיס המקורי האבוד. למרות פניות חוזרות ונשנות, הנושא לא מוסדר ואין עם מי לדבר. מזה תקופה שהבת נאלצת לשלם מחיר מלא בנסיעות עקב אי יכולת להשתמש בכרטיס.
נציגי שירות לא מקצועיים, אגרסיביים וכוחנים, שעושים הכל בכדי לא להעניק שירות. בושה של חברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתקן את הטעות, או לחילופין לזכות על הנזק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|