פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטענת מפעיל שגוי בכרטיס רב קו ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לביתי כרטיס רב קו נוער בנתיב אקספרס נהריה.
הונפק לה בקופת נהריה כרטיס רב קו חדש לאחר אובדן כרטיס, ויתרת הערך הצבור שהועברה מהכרטיס האבוד לכרטיס החדש, הינה במפעיל אגד במקום נתיב אקספרס כפי שהיה בכרטיס המקורי האבוד. למרות פניות חוזרות ונשנות, הנושא לא מוסדר ואין עם מי לדבר. מזה תקופה שהבת נאלצת לשלם מחיר מלא בנסיעות עקב אי יכולת להשתמש בכרטיס.
נציגי שירות לא מקצועיים, אגרסיביים וכוחנים, שעושים הכל בכדי לא להעניק שירות. בושה של חברה.
כספי סוג הנזק :
לתקן את הטעות, או לחילופין לזכות על הנזק. פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה