פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב גדול (40 דקות) בהגעת האוטובוס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ינואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
צפת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/01/18 חיכיתי בתחנת אוטובוס רסקו מרכז שעת היציאה של האוטובוס היתה אמורה להיות ב 16:15 מהתחנה והאוטובוס הגיע ב16:50
לשאלתי את הנהג למה האיחור הוא ענה שיצא מהתחנה הראשונה ב16:30.(שעת היציאה היתה צריכה להיות ב 16:00) כמובן שההמתנה הארוכה גרמה לעוגמת נפש ועלבון מזלזול הנהג בנוסעים שהיו צריכים להמתין כ"כ הרבה זמן. כמוכן איחור לענין שהיה לי חשוב מאוד.
אודה לכם אם תעדכו האם ואיך טופל הענין
איחור לענין חשוב מאוד סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
הישאם מזאווי - מנהל מחלקת תלונות הציבור בחברת נתיב אקספרס שם ותפקיד:
בבדיקה לפי רישומי מערכת קו 981 אכן יצא באיחור 30 דקות מתחנת המוצא עקב תקלה במערכת הכרטוס של האוטובוס
ולכן נעשתה שיחה ללקוח אשר התנצלתי בפניו על האיחור בתקווה להימנע ממקרים חוזרים בעתיד.
תגובה:
הועבר לעיון האחראים על מנת להימנע מסיטואציות דומות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה