פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירותיות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 7:08 עליתי לאוטובוס מנתניה לת"א קו 605 מס' אוטובוס: 32-068-68 ושאלתי את הנהג ( בשם: ביטחן לאחר ברור עימו)האם יש מקום לשבת. הנהג ישר ענה לי "בטח יש". שילמתי לי ת עלות הנסיעה לת"א ולאחר ששילמתי הבחנתי שלא נשאר ולו מקום אחד לשבת. הסברתי לנהג ששאאלתי אותו טרם עלייתי לאוטובוס מאחר ואני לא מתכוונת לעמוד כל הנסיעה עד ת"א ועל כן אני מבקשת שיוריד אותי. הנהג אמר לי אני לא יכול כי כבר הוצאתי לך קבלה. הנהג לא התנצל ולא ניסה לפתור זאת. אני בטוחה שאם היה מספיק שירותי יכל לתת שירות אדיב יותר ע"מ שאהיה מרוצה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
אבו תנהא חסן -פניות צ שם ותפקיד:
לאחר בדיקה לא נמצא כל דופי בהתנהגות הנהג .להבנתו של הנהג מקומות ישיבה משמעותה כמות שמותר לנוסעים היושבים ועוד הנוסעים שמותר להם לנסוע בעמידה . תגובה:
בנסיבות הענין ולפנים משורת הדין אנו מוכנים להחזיר לנוסעת את עלות כרטיס הנסיעה.
נא לייצור קשר עם מרכז המידע הארצי בטלפון 1-599-559-5559
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה