פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוטובוס לא עצר בתחנה - שירות גרוע ויחס גס מצד מחלקת תלונות הציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.02.2012 חיכיתי לקו 601 מתל אביב לכיוון נתניה בתחנה שאחרי הרכבת על דרך נמיר בתל אביב.
כשהגיע האוטובוס קו 601, הביט בי הנהג והמשיך לנסוע למרות שזיהה אדם (אני) המחכה בתחנה.
כשחייגתי למוקד שירות הלקוחות לאחר כעשר דקות, אישר המוקדן בשם ראסאק את העבודה שהקו הגיע כבר לרחוב איינשטיין.
היום בתאריך 12.02.2012 התקשר אליי אדם בשם הישאם שהזדהה בשם מנהל קשרי לקוחות בחברה, וטען שערך בדיקות ולפיהן האוטובוס עצר בתחנה המדוברת. כשטענתי שחיכיתי בדיוק על שפת התחנה וראיתי במו עיניי את האוטובוס חולף על פניי, אמר בתגובה כי אני יכול להגיד מה שאני רוצה אבל לפי הבדיקות שלו האוטובוס עצר. המוקדן היה לא שירותי וקרא לי "אחי" כמה פעמים במשך השיחה. כששאלתי אותו האם הוא מודע לכך שחברת נתיב חשופה לתביעה משפטית בגין אוזלת היד, אמר לי שזה לא מעניין אותו לאן אני אפנה בנידון ושאפסיק לדבר על כך. כשביקשתי את הפרטים של המחלקה המשפטית של חברת נתיב, ניתק את השיחה.
מיותר לציין שהפרטים המצוייניןם במכתב זה יישלחו לגורמים רבים ככל האפשר העוסקים בצרכנות.
לידיעתכם.
עוגמת נפש,בזבוז זמן והפסד כספי סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - מנהל מחלקת שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות הציבור, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.

לגופה של פנייתך, הנושא נבדק במערכות השונות לאיתור מיקום ועצירות, ונמצא כי האוטובוס עצר בתחנה שציינת בפנייתך אלינו.כפי שהוסבר לך ע"י נציג התלונות בשיחה הטלפונית.

עוד לציין, כי פנייתך בשנית למערכת בעניין קיבלה אף היא מענה והתייחסות בכתב. שהכיל הסבר לגבי צורת המענה של נציג התלונות. ואשר הוצאו מהקשרם על ידך.

בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על כל אי נוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
תגובה:
לשיקול המתלונן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה