פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בצרכן בכל רמה אפשרית! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קיבוץ העוגן כתובת:
תחנה מרכזית נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדקתי מתי יש לי אוטובוס קו 26 מהעוגן לנתניה, היה רשום שהקו יוצא ב19:05 מתחנה מרכזית נתניה עושה מסלול מסויים כשהוא יוצא מכפר מונאש בשעה 19:20 ואחרי זה מגיע להעוגן דרך בית הלוי (עוד נסיעה של כ-10 דקות).
הגעתי לתחנה דיי מוקדם והאוטובוס לא הגיע, התקשרתי בשעה 19:25 לנתיב אקספרס רק לוודא שלא איחרתי אותו במיקרה, ענה לי נציג בזלזול והרים את קולו תוך כדי שהוא מסביר לי בחוסר נימוס שהאוטובוס כבר עבר את העוגן והוא כבר בנתניה!
לא הגיוני בעליל, זה מסלול של שעה ורבע לפחות, אמרתי לו, ביקשתי שיבדוק שוב פעם, הנציג הגועלי ענה שהאוטובוס כבר במעברות משמע עבר את העוגן כבר והוא לא יודע בדיוק מה כתוב באתר, הוא גם נכנס בדבריי ולא ממש הקשיב למה שיש לי להגיד לו.
כמובן שזו לא פעם ראשונה שמקרה כזה קורה ספציפית עם הקו הזה והחברה הזאת!!! מישהו צריך לשים לזה סוף אחת ולתמיד כי זה זלזול ממדרגה ראשונה וחוסר אכפתיות מחריד ביותר שהחברה משדרת לציבור!! ואני עוד לא מדברת על המקרה שקרה כשנכנסתי לסניף שלהם בנתניה כדי לשאול איפה אפשר להתלונן והם פשוט צרחו עליי שאין איפה להתלונן שאני אעוף משם!! ביזיון! החברה הזאת חייבת להיסגר דחוף!!! קרימינאלים!!
העברת קו זה מהחברה לחברה אחרת!! פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה