פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת הציבור נושא התלונה:
עקיר חסן שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת נתיב אקספרס יש מספר טלפון של שירות לקוחות 1599 כלומר זו האפשרות ליצירת קשר עם החברה
החברה מעלימה מעיני הלקוחות כי מספר טלפון זה גובה עלות של 0.5 על כל דקה בנוסף לעלות השיחה הרגילה - אם אתה משלם לבזק 10 אגורות כל דקה, מעתה תשלם 60 אגורות כל דקה, אם אתה משלם לדקה 30 אגורות יעלה לך לתקשר עם החברה 90 אגורות לדקה
החברה מעלימה זאת מעיני הלקוחות, וכותבת "עלות השיחה לפי מחירון ספקי התיקשורת" ומעלימה את הנתון העיקרי הזה שספקי התקישרות גובים חמישים אגורות נוספים לעלות השיחה
נציגי הלוקוחות טוענים, אנחנו לא יודעים מה המחירים....
בנוסף מספקת החברה שירות כוכבית מקוצר... גם פה אין לאף אחד מושג מה העלויות שהחברה גובה גונבת מציבור הלקוחות
הטעיה וגניבת הציבור סוג הנזק :
לתת ללקוחות מספר טלפון רגיל לשירות הלקוחות, פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - אחראי תלונו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.

לגופה של פנייתך,

1-מספר הטלפון המקוצר המתחיל בספרות 1599 ( נתב שיחות עסקי ) הוקצה לחברת בזק ע"י משרד התקשורת ביום 10.11.03, כמו כן, חברת בזק מורשית לספק גם את מספרי הטלפון המקוצרים לעסקים בתבנית של כוכבית וארבע ספרות לאחריה.
2-החברה אמנם קשורה בהסכם עם חברת בזק לקבלת שירותי נתב שיחות עסקי ומספר מקוצר לעסקים במספרים המופיעים באתר החברה אולם אין לה כל שיטה ו/או ידיעה בדבר תעריפי השיחה שמשלמים המתקשרים למספרים אלו, לבזק. והיא אף אינה נהנית מכל תשלום הנגבה מן המתקשר בגין עלות השיחה.
3-כמו כן, בהתאם להוראות משרד התקשורת מיום 22.7.10 תעריף דקת השיחה לאחד היעדים שעליהם נמנים שני מספרי הטלפון של מרכז המידע הטלפוני של החברה אינו קבוע ותלוי בתעריף זמן האוויר שמשלם הפונה לספק השירות באמצעותו מתקשר, עבור שיחה לרשת בזק ( ובמקרה הרלבנטי-בתוספת דמי שירות).
4-לפי כך, החברה ציינה במפורש באתר האינטרנט כי מחיר השיחה תלוי בתשלום לפי מחירון ספק התקשורת, על מנת שכל מי שמעוניין לדעת מראש את תעריף השיחה יוכל לבדוק זאת עם ספק התקשורת באמצעותו מבקש להתקשר למרכז המידע הטלפוני של החברה ( יהיה זה בזק/ הוט /מירס או המפעיל הסלולארי ממנו רכש הפונה חבילת תקשורת, ככל שרכש ).
5-בנסיבות אלו אנו סבורים כי טרונייתך כלפי החברה אינה מוצדקת, ומאחלים לך המשך נסיעה נעימה בחברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ
תגובה:
******* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה