פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע של חברת נתיב אקספרס נושא התלונה:
ברנס יונתן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
פאולוס הששי כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על השירות הגרוע של חברת נתיב אקספרס
מדובר על קו 613 שיוצא מבני ברק לנתניה, דבר ראשון באתר רשום שאוטובוס יוצא כל חצי שעה למרות שבפועל הוא יוצא כל 45-60 דקות ובגלל זה האוטובוס תמיד מלא ורוב הזמן הנהגים לא עוצרים בתחנה בצומת גהה וגם אם הם עוצרים אז כמובן שצריך לעמוד כל הנסיעה, חשוב לציין שזה קורה כבר מעל חודש במשך יום ויום ולא מדובר על שעה ספציפית אלא על הרבה שעות ביום
לא הגיוני שמי שמסיים בשעה 16:00 לעבוד יצטרך להגיע בשעה 7 הביתה למרות שהנסיעה אורכת חצי שעה בלבד
אני דורש דבר ראשון שתוסיפו קווים במיוחד בשעות העומס או לפחות תעמדו בזמנים שלכם ותדאגו שיהיה מקום או מינימום נהג שיעצור בתחנה בצומת גהה!
וכמובן פיצוי הוגן על כל השעות על גבי שעות שהפסדתי בגללכם

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - אחראי תלונו שם ותפקיד:
1- אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה

2- לגופה של פנייתך, הנני לציין כי מסלול הקו לרבות הזמנים הינם מתוקף רישיון קו שניתן ע"י משרד התחבורה, וכל שינוי מחייב אישור המשרד.

3- יש לציין כי, החברה מתגברת את הקו בשעות ו/או ברכבים בהתאם לצרכי המשתמשים בקו.

4- אם קיימת בעיה ספציפית בקו ו/או בזמן מסויים נא להביא זאת לידיעתנו.

5- בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.

6- אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
תגובה:
להמשיך ולהתעדכן דרך אתר החברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה