פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת אוטובוס< נושא התלונה:
פריאל ארז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עזרא פינת רחוב חזון איש כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
בתאריך ה9.8.12 חיכינו אני, אימי ואישתי לאוטובוס קו 613 החל משעה 8:20. האוטובוס יוצא מרחוב ז'בוטינסקי ברמת גן בשעה 8:15 (עפ"י לוח הזמנים המפורסם באתר החברה), כאשר התחנה בה חיכינו הינה התחנה ה-11 במספר. האוטובוס לא הגיע לתחנה בה חיכינו ולאחר כחצי שעה כאשר התקשרתי לבדוק מדוע האוטובוס מתאחר נעניתי בתשובה של "הוא כבר יצא מבני ברק" על ידי המוקדן אליו הגעתי. יותר מאוחר כשאימי ניסתה לברר מדוע האוטובוס לא הגיע הנציג התבלבל ואמר לה כי "הוא בכלל לא יצא" ולאחר מכן תיקן עצמו ואמר כי הוא "לא יודע" ויבדוק עם האחראי שישוב אליה עם תשובה. יותר מאוחר כאשר אימי ואישתי חיכו לאוטובוס (אותו קו, 613) חזרה מנתניה לתל אביב, שאמור לצאת בשעה 17:30 לפי אתר האינטרנט של החברה, האוטובוס הגיע באיחור של כ-40 דקות כאשר הנהג כלל לא עצר בתחנה. כאשר התקשרתי להתלונן על 2 הקווים נאמר כי נתיג תלונות הציבור יחזור אליי תוך 3 ימים. כאשר הנציג שב אליי הוא טען בתוקף שהאוטובוס היה מלא וכי על פי חוק אין לו חובה לעצור אם הוא מלא. לשאלתי אם קורה מצב כזה האם יש אופציה שאדם יעמוד בתחנה 4 או 5 שעות בלי שאף אוטובוס יעצור לי (אם כולם יהיוי "מלאים") השיב הנציג כי מצב כזה אפשרי ועל כן הוא ממליץ, במידה ואוטובוס אחד לא עצר לי, להתקדם לכיוון התחנות הראשונות. טענתי כי טענה זו מופרכת ולא הגיונית והנציג ענה לי כי "אלו החוקים". לי נראה לא הגיוני כי אדם (במקרה הנוכחי אישתי ואימי, אישה בת 63) יחכה בתחנה לאוטובוס 40 דקות (כאשר בד"כ הוא מגיע תוך 20 דקות) ולא רק שהנהג לא יעצור לו, גם נציג התלונות יטען כי הוא פועל לפי החוק ואין דבר שהוא יכול לעשות עם המצב הקיים. ברצוני לציין שכבר קרה בעבר שאני ואישתי חיכינו לאוטובוס האחרון מנתניה לתל אביב (קו 613) שגם לא עצר כתוצאה מ"עומס" ו"חוסר מקום". בנוגע לקו 613 של הבוקר אני רק רוצה לדעת איך זה הגיוני שנהג עובר 11 תחנות תוך פחות מ-5 דקות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה