פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היי אני רוצה לדווח נושא התלונה:
דיין נטלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
פרדס חנה כרכור דואר כתובת:
פרדס חנה נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני נטלי,ואני מפרדס חנה כרכור
נהג אחד היום בשעה 8:30 בום שני בתאריך : 2.7.2012
אוטובוס נתיב אקספרס קו 730
פשוט נסע לי בפנים שלי שום סיבה מוצדקת.. הנהג פתח את הדלת האחורית והדלת הקידמית הייתה נעולה ולא נתן לי להיכנס ופשוט נסע לי בפרצוף ללא סיבה..

וגם 729 וקו 730 תמיד אבל תמיד מאחרים,ולא מתנהגים יפה,ומחזירים עודף לא נכון,ומקללים,ומעליבים,ומזללים ללא סיבה,ומסיטים אנשים אחרים לא לדבר עם אנשים
וגם נהג אחד של 729 הריי יש לי חופשי חודשי פרדס חנה חדרה ועליתי לו לאוטובוס אמרתי לו שאני צריכה לנתניה ושילמתי לו 10 שקלים והנסיעה עולה מחדרה לנתניה 9:60 והנהג אמר שזה לא מקובל עליו והוא החליט שאני צריכה לשלם רגיל כנסיעה רגילה.. ואמר שהוא לא מביא לי ת'דפיס בכלל.. וכן שילמתי לו...!!
זה ממש אבל ממש לא בסדר..

מקווה שזה יעבור טיפול כמה שיותר מהר
תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן שם ותפקיד:
טופל טלפונית מול המלינה ולשביעות רצונה תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה