פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול החברה וזלזול הנהגים - לבטל להם את הזכות לגשת למכרזים נושא התלונה:
אודלר אבי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה + ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. קו 33 מנתניה לבת חפר עובר פעם בשעה או יותר. נהגים מדלגים על תחנות על כביש מהיר יחסית (תחנת חניאל). מצב בילתי נסבל !! כשאגד הפעילו את הקו זה לא קרה ! צריך לפסול את "נתיב אקספרס" מהמכרזים !!!
2. ניסיתי מספר פעמים להתקשר לפניות הציבור 1-599-559-559. רק פעמיים ענו לי בכלל אחרי המתנה של כרבע שעה והעבירו אותי לקו שכרגיל מנותק בסופה של המתנה נוספת ארוכה.
3. זבל של שירות של חברה למתן שירות !!! לפסול ממכרזים !!!
עלבון וביזבוז זמן יקר. סוג הנזק :
לפסול את החברה במכרזים ! פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור שם ותפקיד:
1- אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2- לגופה של פנייתך,ביצענו מספר בדיקות במערכת, על מנת לאמת ואו לשלול את הטענות שהובאו על ידך,
3- יש לציין כי, מהבדיקות עולה כי הקו שציינת יצאו בזמן, ולפי לוח הזמנים המפורסם.וביצע את המסלול על כל תחנותיו.

4- בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
6- אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
תגובה:
הטענות הן מאוד כלליות, במידה וקיים מידע ספציפי נשמח לבדוק ולהתייחס בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה