נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור |
שם ותפקיד: |
1- אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2- לגופה של פנייתך,ביצענו מספר בדיקות במערכת, על מנת לאמת ואו לשלול את הטענות שהובאו על ידך,
3- יש לציין כי, מהבדיקות עולה כי הקו שציינת יצאו בזמן, ולפי לוח הזמנים המפורסם.וביצע את המסלול על כל תחנותיו.
4- בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
6- אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
|
תגובה: |
הטענות הן מאוד כלליות, במידה וקיים מידע ספציפי נשמח לבדוק ולהתייחס בהתאם. |
פתרון: |
|
|