פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה אוטובוס קו 606 אי הגעת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחכה הרבה זמן בבוקר שאוטובוס קו 606 בשעה 8:40 בתחנת הזמיר שכונה עמליה. תאריך 6/11/12. אי הגעת אוטובוס
אני דורש פיצוי גדול. אני הגיע מאוחר מאוד בסדנא עבודה מאוד חשוב של לקוי שמיעה (אני חירש ולא שומע).
מאוד מאכזב בנתיב אקספרס
איליה קפלן
כספי סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור שם ותפקיד:
1-אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2-לגופה של פנייתך, החברה ביצעה מספר בדיקות במערכת מיקום הרכב.
3-מהבדיקה עולה כי עקב תקלה טכנית שנתגלתה באוטובוס ואשר גרמה לאיחור ביציאה מהתחנה הראשונה, ועד הגעת ניידת שירות שטיפלה בתקלה.
4-כתוצאה מכך, נגרמו שיבושים בזמני ההגעה לתחנות הביניים.
5-בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
6-אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
תגובה:
באם קיימת הוכחה לנזק כספי שנגרם, נא להמציא לידי מחלקת תלונות הציבור בחברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה