פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס הנהגים לנוסעים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע רכשתי כרטיס רב קו דרך חב' נתיב אקספרס, נאמן לי בקבלה לטעון אותו בכסף אצל הנהג.
עליתי לאוטובוס וטענתי אותו במאה שקלים חדשים. הכל טוב ויפה.
לאחר כמה ימים של שימוש בכרטיס נאמר לי מהנהג שנשארו לי רק חמישה שקלים ואני צריכה להטעין שוב, מיהרתי ואמרתי לו שאעשה זאת בדרך חזרה הביתה באוטובוס מאוחר יותר.
הגעתי לנסיעה המדוברת, עליתי לאוטובוס וביקשתי מהנהג לטעון לי בחמישים שקלים את הכרטיס.
הנהג סירב ואמר לי כרטיסיה, אמרתי לו- לא, כסף רגיל כמו בפעם הקודמת שעשיתי את זה. הוא התעצבן אחרי כמה פעמים והתחיל להרים את קולו ולדבר בצורה לא יפה ולא מכובדת, צעק עליי ללכת למישהו אחר שיטעין את הכרטיס שלי בכסף כי הוא לא עושה את זה, נקודה!
הייתי בהלם והתעצבנתי גם אני כמובן, כי איך זה יכול להיות שנהג אחד כן מטעין בכסף ונהג אחר לא מטעין בכסף.
שילמתי לו במזומן על נסיעה בודדת והלכתי לשבת.
הגיע נהג אחר שניסה לעזור לו, אמרתי לו מי הנהג שהטעין לי פעם קודמת כי אני לקוחה קבועה ומהוא מכיר אותי, הוא ניסה להתקשר אליו אך הנהג בוקר לא ענה לו.
הוא המשיך להגיד את אותם הדברים שהנהג העצבני אמר לי, כאילו שלחזור על אותם דברים היה עוזר ללא הסבר ברור יותר של מה שהולך בחברה הזאת.
אחרי שהבנו שאין בינינו הבנה בסיסית ביותר של שיחה ותרבות שיחה והבנה במתן שירות לקוחות (של שניהם), אמר לי הנהג- אני נוסע בקו הזה בימי ראשון ושישי בבוקר, כשאני על הקו הזה אל תעלי לאוטובוס!

אני רוב חיי עובדת בעבודות שבהן אני נותנת שירות לקוחות פרונטלי ולא פרונטלי- מעולם לא פגשתי בהתנהגות כזו בזויה, נמוכה, פוגענית ולא מכבדת של אדם שאמור לתת לי שירות עבור תשלום שלי, שכבר שולם אגב!!!
אם מתקשרים למחלקת תלונות בחברה נופלים על אוזניים אטומות כמובן, במשרדי החברה בתחנה המרכזית של נתניה אין עם מי לדבר כי הם לא מוכנים לפתוח את הדלת וגם כשהם פותחים אותה היחס שמקבלים מהיושבים שם גרוע בהרבה מהיחס של הנהגים בחברה הזו.
לא ייתכן שאנשים משלמים כסף ומקבלים כזה יחס!!!
ירדתי באמצע הדרך באותה נסיעה כי לא יכולתי לשאת את התחושות הקשות שהסיטואציה עוררה בי!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור שם ותפקיד:
1-אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2- לגופה של פנייתך, הנני להביא לידיעתך כי באשכול דן קיימים מספר מפעילים שונים, ובין היתר קיימים הסדרי תשלום שונים בכפוף להנחיות משרד התחבורה בנושא.
3- מתיאור המקרה עולה כי ביקשת לטעון את הכרטיס לפי הסדר הקרוי בשם " ערך צבור " ואשר לא קיים עדיין בחברתנו, וכי הוא קיים אצל חלק מכלל מפעילי התחבורה הציבורית באזור גוש דן.
-בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
4-אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
תגובה:
יש לטעון כרטיס הרב קו בהתאם להסדרי התשלום הקיימים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה