פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של נהגים, ציוד תקול, אי עמידה בנהלים נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 30 לאוקטובר (2012) שלחתי פניה אל פניות הציבור של חברת נתיב אקספרס, טרם קיבלתי מהם תשובה או הודעה כי הם קיבלו את פנייתי, אקווה שדרככם אוכל לקבל יחס כלשהו מצידם.

תוכן פנייתי הינו :

"אינני מצליח לפנות אליכם דרך פניות הציבור באתר,
כך שאני מנסה דרך חשבון הפייסבוק.
כולי תקווה שכעת כן תתקבל ההודעה.
הנדון : כרטיס שאינו נקרא על ידי מכשירים של חברתכם.
בתאריך ה- 15 לחודש נסעתי (בתחילת היום) והצלחתי להשתמש בכרטיס
הרב קו בנסיעה באוטובוס של חברת אגד,
אולם בערב של אותו היום עליתי על קו 605
והמכשיר עליו לא הצליח אפילו לזהות את הכרטיס שלי -
לכן נאלצתי לשלם מחיר כפול על הכרטיס
(אני סטודנט ובדר"כ רוכש כרטיסיה),
ציערה אותי מאוד העובדה שהנהג לא עשה נסיון ממשי להבין מה הבעיה,
וכאשר ביקשתי ממנו את שמו, הוא אמר כי כל הפרטים שלו נמצאים על הכרטיס.
יום לאחר מכן כאשר הבנתי את הבעיה (תוקף פרופיל הסטודנט שלי פג)
הטענתי על כרטיס הרב קו כרטיסיה רגילה (לאזרח רגיל ולא לסטודנט),
מאז נסעתי לפחות 2 נסיעות בינעירוניות על אוטובוסים של חברתכם,
בשניהם היו מכשירים מסוג אחר מהראשון אשר כן הצליחו לקרוא את הכרטיס.
בבוקר ה- 18 לחודש כאשר עליתי על קו 600 מנתניה לת"א לצערי המכשיר
(שהיה מאותו הסוג של המכשיר הראשון שלא זיהה את הכרטיס שלי)
שוב לא זיהה אותו כלל, ולמרות שנתקלתי בנהגת נחמדה מאוד
אשר ניסתה לעזור לי ולקרוא את הכרטיס שוב נאצלתי לשלם שוב
סכום כמעט כפול ממה שהייתי אמור לשלם בניקוב של כרטיסיית סטודנט.
מאוחר יותר באותו היום נסעתי על קו אגד ובו המכשיר זיהה את הכרטיס (ואת הכרטיסיה החדשה - בעלת פרופיל רגיל ולא של סטודנט
שהטענתי עליו) ללא כל בעיות.
מצער אותי לראות שהמכשירים שלכם, מסיבה לא ברורה לי,
לא קוראים את הכרטיס אשר הנפקתי בחברת דן,
ובכך גורמים לי לשלם על נסיעה מחיר כפול למרות שרכשתי כרטיסיה.
בנוסף הפתיע אותי הנסיון להטיל את אחריות הבעיה עלי
(בתואנות כי אני הרסתי את הכרטיס)
והפתרון אשר "נזרק מהשרוול" ע"י נהגכם שהמליץ לי
להחליף את הכרטיס ושאין מכונה שיכולה לקרוא אותו.
מצפה לשמוע את תגובתכם,
יום טוב."

אציין כי בדקתי את הנושא ולמיטב הבנתי מהכתוב באתר חברת רב-קו על הנהג לתת לנוסע כרטיסיה חלופית במקרה של כרטיס רב-קו תקול ובמידה והנוסע הציג את חשבונית הרכישה של הכרטיסיה בפני הנהג,
אולם אף נהג בחברה זו או אחרת מעולם לא ציינו זאת בפני, ותמיד נאמר לי כי הפתרון היחיד הינו לרכוש כרטיס נוסף ע"י תשלום מזומן.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
רענון הנהגים ביחסם לנוסע ופיצוי כספי פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה