פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת מזוודה במהלך הנסיעה באוטובוס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' פאולוס הששי, ת.ד. 86, נצרת כתובת:
סניף ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם באופן רשמי לאחר שלא קבלתי שום מענה טלפוני בעקבות אירוע חמור מאוד שקרה במהלך הנסיעה של העובד שלי בקו 605 (נתניה- ת"א) בתאריך 25/12/12. (מצרף העתק כרטיס נסיעה)
עובד שלי, ולרי סאואטייב ת.ז. 314294265, עובד כמרכיב מטבחים ומתנייד כרגע באמצעות תחבורה ציבורית.
1. בתאריך 25/12/12 עובד שלי עלה לאוטובוס שלכם, קו 605, בתחנה מרכזית בנתניה בשעה 18:38 (כפי שמצויין בכרטיס נסיעה).
2. נהג האוטובוס לא איפשר לו לקחת את המזודה לאזור הישיבה וביקש למקם את התיק בתע המטען, למרות שהתיק בגודל רגיל ומאפשר לקיחתו לאוטובוס עצמו.
3. במקביל לעובד שלי, היה עוד חייל אחד בלבד שאיחסן את התיק שלו בתא המטען.
4. במהלך הנסיעה תא מטען לא נפתח , אלא רק פעם אחת בתחנת ת"א אלרוזורוב, שבה גם יצא החייל.
5. כאשר האוטובוס הגיע לתחנה מרכזית בת"א, המזוודה נעלמה.
6. כאשר העובד שלי פנה לנהג אוטובוס, הנהג לא ידע לספק תשובות וטען שפתח את דלת תא מטען רק לחייל באלרוזורוב.

7. העובד שלי פנה אלי מיידית עם העובדה הכואבת, וצלצתי מייד לשירות לקוחות שלכם. שוחחתי עם מספר נציגים שניסו לבדוק מול הנהג עצמו, אך ללא תוצאות סופיות. הובטח שמנהל המדור יחזור אלי להמשך הטיפול למחרת ועד עכשיו אין שום תגובה. כאשר ניסתי לפנות אליכם שוב, קבלתי אותה תגובה.

8. בתיק שנעלם היו כלי עבודה מקצועיים רבים להרכבת מטבחים. שווי הכלים שהיה בתיק כ 9000 ש"ח. בתיק היה:
1) פטישון , דגם מקיטה
2) מברג מקצועי, דגם מקיטה
3) ג'קסון מקצועי, דגם מקיטה
4) סוללות מיוחדות IMPACT
5) פלס דיגיטאלי תוצרת גרמניה
6) כמות גדולה של ברגים מיוחדים
7) ערכת מבגרים מיוחדים
8) כוס לחיתוך עץ
9) כוס לחיתוך שיש
10) ועוד כלי עבודה רבים

9. אני דורש לקבל תשובות מהחברה שלכם לגבי המשך הטיפול במקרה הנ"ל. אני בטוח שיש חברת ביטוח שמבטחת את הנוסעים ואת המטען במהלך הנסיעה באוטובוס שלכם.
10. במקביל פניתי למשטרה והגשתי תלונה על כך (מצורף נספח)
11. הינכם יכולים להזמין צילומי מצלמות בתחנה מרכזית בנתניה ולראות את העובד שלי העולה לנסיעה עם המזוודה.
12. אני ממתין לתגובתכם המיידית בנושא ועל המשך התנהלותי במקרה הזה על מנת להחזיר את הנזק הכספי העצום שנגרם לנו בנסיעה בחברה שלכם.
13. כמו כן, שלחתי אליכם מכתב רשמי בדואר רשום, קבלתי אישור קבלת המעטפה ב 09/01/13 ועד עכשיו לא הייתה שום תגובה.
כספי סוג הנזק :
הפעלת ביטוח מטען פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה