נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור |
שם ותפקיד: |
1-אנו מודים לך על פנייתך, " אומני אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2-לגופה של פנייתך, ביצענו מספר בדיקות בקו 301 שכללו ספירת נוסעים לפי ימים בשבוע.
3-יש לציין, כי ממצאי הספירות הועברו למחלקת תכנון התנועה, שתפיק את הלקחים ובמידת הצורך תבצע את השינויים הנדרשים לשיפור הקו, והכל בתיאום עם משרד התחבורה.
4-לציין עוד, כי בקרוב יתוגבר הקו מהמרכזית לעפולה בימים א + ה במיוחד בשעות הבוקר
5-מיותר לציין, כי במידה ויחולו שינויים בתדירות הקו, השינויים יפורסמו לקהל הרחב, באמצעים המתאימים.
6- אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה באומני אקספרס.
|
תגובה: |
בוצעה ספירת נוסעים, בקרוב יתוגבר הקו בימים ובשעות המתאימות. |
פתרון: |
|
|