פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העלאת נוסעים ! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א 9.6 הגעתי לרציף 19 במרכזית לב המפרץ כמו בכל יום ראשון על מנת לנסוע למכללת עמק יזרעאל. הגעתי עשר דקות לפני שהאוטובוס יוצא בשעה 11. ושוב בפעם השלישית ברציפות לא העלו אותי לאוטובוס אף על פי שהגעתי בזמן. מדיי יום ראשון ולעיתים בימים אחרים הבעיה הזו חוזרת על עצמה ולא נפתרת. מיותר לציין שחוסר הסדר במרכזית מוביל לכך שאנשים שמדייקים כמוני נשארים עומדים ומחכים לאוטובוס הבא , בעוד שאחרים נדחפים ועולים ראשונים. במידה ובעיה כזו חוזרת על עצמה מדיי יום ביומו כל שבוע יש להביא שני אוטובוסים בשעות העמוסות !
לא ייתכן שאנשים נפגעים ברמה האישית מדיי שבוע. כמו כן הנזק הוא לא רק המתנה נוספת אלא כרוך בהשלכות רבות.
לדעתי בשעות העמוסות רצוי להביא שני אוטובוסים פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור שם ותפקיד:

1-אנו מודים לך על פנייתך, " אומני אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.

2-לגופה של פנייתך, ביצענו מספר בדיקות בקו 301 שכללו ספירת נוסעים לפי ימים בשבוע.

3-יש לציין, כי ממצאי הספירות הועברו למחלקת תכנון התנועה, שתפיק את הלקחים ובמידת הצורך תבצע את השינויים הנדרשים לשיפור הקו, והכל בתיאום עם משרד התחבורה.

4-לציין עוד, כי בקרוב יתוגבר הקו מהמרכזית לעפולה בימים א + ה במיוחד בשעות הבוקר

5-מיותר לציין, כי במידה ויחולו שינויים בתדירות הקו, השינויים יפורסמו לקהל הרחב, באמצעים המתאימים.

6- אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה באומני אקספרס.
תגובה:
בוצעה ספירת נוסעים, בקרוב יתוגבר הקו בימים ובשעות המתאימות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה