הישאם ,אחראי תלונות בחברה . |
שם ותפקיד: |
הנדון פנייתך מיום 08082013 בעניין אי עצירת נהג בתחנה בקו 9הרינו מתכבדים להתייחס לפנייתך שבנדון כדלקמן
1. חברתנו, הרואה עצמה מחויבת בראש ובראשונה ומעל הכל לשביעות רצונם המלא ולבטיחותם של לקוחותיה- ציבור הנוסעים בקווי התחבורה הציבורית המופעלים על ידיה, מודה לך על פנייתך ועל כך שטרחת להתריע בפניה על המקרה נשוא מכתבך.
2. החברה קיימה סדרת בדיקות ובירורים שכללה מספר נהגים ובקווים שונים, ובכלל זה עם הנהג שאליו מתייחסת פנייתך, במטרה לבחון אם אכן נהיגתם תואמת את הסטנדרטים הנהוגים והנדרשים ע"י החברה, ואשר מועברים לנהגים, בין היתר, בהדרכות שהחברה מעבירה. ככלל, התוצאות היו משביעי רצון ופנייתך החשובה אלינו הצביעה על החריג ולא על הכלל המאפיין את נהגינו. לנהג הנדון קוים הליך שימוע, במסגרתו קבל אזהרה שנרשמה אף בתיקו האישי.
3. אנו כמובן שבים ומודים לך על ערנותך, וגילוי האזרחות הטובה מצדך בפנייתך אלינו שמסייעת למערך הפיקוח הקיים בחברה לאתר ולטפל בנהגים ואו המקרים החריגים בשאיפה מתמדת לשיפור השירות, ומקווים כי בעתיד לא יחזרו על עצמם אירועים אשר יחייבו הגשת תלונות דומות או אחרות, כלשהן.
4. מכל מקום, אם חרף האמור לעיל, תהיה עד להתנהלות חריגה מצד מי מנהגי החברה, הנך מוזמן, ואף מתבקש, לדווח על כך באופן מיידי לחדר הבקרה של החברה בטלפון 3553*.
|
תגובה: |
העניין הועבר לאחראים וטופל באופן מיידי . |
פתרון: |
|
|