פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטענת כרטיסייה ברב-קו ללא בקשת הנוסע!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בקו 613 מנתניה,
בקשתי מהנהג להטעין כסף ולקחת שתי נסיעות
הנהג לקח את הכסף הטעין ברב-קו כרטיסייה של 10 נסיעות ועשה שני נסיעות.
כשבקשתי מהנהג לבטל את הכרטיסייה, כי אין לי צורך בה, ענה שאין אפשרות לבטל ושאנסה למכור לנוסעים שיעלו לאוטובוס.

אני לא צריך את הכרטיסייה, לא יוצא לי לנסוע לנתניה ואני דורש החזר של 60 שח!!!
כספי סוג הנזק :
אני לא צריך את הכרטיסייה, לא יוצא לי לנסוע לנתניה ואני דורש החזר של 60 שח!!! פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
הישאם ,אחראי תלונות בחברה . שם ותפקיד:
שלום רב ,
בנוגע לפנייה ,הלקוח ביקש להטעין סכום של 20 ש"ח וזה לא ניתן בחברת נתיב אקספרס , יש בחברות אחרות כמו דן -אגד וכו. שאפשר למלות סכום כסף ברב קוו וזה נקרא ערך צבור אבל חברת נתיב לא קשורה בהסכם הזה ולכן הנהג מילא כרטיסייה של 10 נסיעות ברב קוו .
ועל מנת להימנע מאי נעימות בעתיד נעשתה שיחה ללקוח והוסבר לו מה נכון למלות ואיך זה עובד ברב קוו .
תגובה:
הלקוח הופנה היום 0109 להמשך טיפול בתחנה מרכזית בנתניה על מנת לקבל החזר על הנסיעות שנשארו בתוך הרב קוו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה