פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צעקות וקללות של הנהג מס. 2329 כלפי הנוסעים. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בקו 605 מת-א לנתניה בשעה 15:27 ביום 08/09/13 באוטובוס מס. 7381467 , נהג מס. 2329 פרץ נגדי בצעקות ובקללות בקול רם וקרא לי : "זקן מטומטם " , "לך קיבינימט" כמה פעמים בפני כל הנוסעים. זאת מאחר ועניתי לשיחת טלפון שהיגיעה אלי ורשמתי את מס. הטלפון כדי שאוכל להתקשר אח"כ למטלפן. אציין שבארוע היה נוכח המבקר יוסוף אבו ליאס שבמקום להרגיע את הרוחות רק הוסיף שמן למדורה וצעק וקילל גם הוא. יש לי עד לארוע ( יוסי יומטוביאן טל . 0528646290) שהביע רצונו להעיד . כשהתקשרתי למוקד התלונות לאחר שעה קלה כבר ידעו שם על הארוע ואמרו לי ששתי נשים התקשרו למוקד וסינגרו על הנהג וקיטרגו על הנוסע. ברור לי שהנהג וגם המבקר הבינו שעברו את הקו האדום ושאני אמור להתלונן עליהם ולכן השפיעו על 2 נוסעות לסנגר עליהם במוקד התלונות.
הנני לקוח נאמן של חברתכם מיום שנוסדה לפני כ 4 שנים ונוסע יום יום לנתניה וחזרה ומאד מרוצה מהדיוק והיחס הנעים של הנהגים.עם אחדים מהם גם נוצרו קשרי ידידות ממש. אך דבר כזה לא קרה לי מעולם ואיני מוכן לעבור על כך לסדר היום . לא ייתכן שנהג יתפרץ בצעקות וקללות נגד נוסע ויצעק עליו "זקן מטומטם " ו "לך קיבינימט"
וזאת בפני כל נוסעי האוטובוס שהיה מלא מפה לפה. (בכל ארגז תפוחים יש לפעמים תפוח רקוב שאם לא יסלקו אותו יגרום לריקבון לתפוחים נוספים). אני מבקש למצות את הדין עם הנהג הסורר ולהודיעני תוצאות הברור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מיצוי דין . נא לידעני בתוצאות הבירור. פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
הישאם ,אחראי תלונות בחברה . שם ותפקיד:
התייחסות לפנייה מס 85696

התייחסות לפנייה מיום 0109
1.אנו מודים לך עך פנייתך " נתיב אקספרס " רואה בפניות ,לרבות תלונות הציבור ,כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה ,מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון אמיתי להפיק מסכנות ולשפר את השירות ,לכל פנייה המתקבלת במחלקה .

2.לגופה של פנייתך , הנני להודיעך,כי בבדיקה מול הנהג הוא מכחיש את המיוחס לו ולפי טענתו הנוסע עלה לאוטובוס ברמת אביב עד רשפון ,ודיבר בטלפון והנהג ביקש ממנו בצורה מנומסת לחזור אחורה ,כי הוא מפריע לו בנהיגה ,והנוסע סירב לבקשה ולכן המבקר שהיה נוכח באוטובוס התערב בנושא ,וביקש מהנהג לעצור ברשפון ואז התחיל וויכוח,והנוסע התחיל לקלל את שניהם בקללות חריפות ואז התערבו הנוסעים וביקשו מהנוסע להפסיק עם ההתנהגות הזאת ,ויש לציין כי יש שני עדים שהתקשרו למוקד בזמן האירוע שמחזקות את טענות המבקר והנהג שפעלו לפי ההנחיות ובצורה מכובדת ,ויש דיווח מבקר שהתקבל אצלנו במחלקה .



3.בלי קשר לאמור לעיל ,אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולנו ,ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות

אנו שבים ומודים לך על פנייתך ,ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס




תגובה:
בנוסף הלקוחפנה למחלקת תלונות הציבור והתשובה שהוא קיבל מאחראי המחלקה לא מצאה חן בעיניו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה