הישאם ,אחראי תלונות בחברה . |
שם ותפקיד: |
התייחסות לפנייה מס 85696
התייחסות לפנייה מיום 0109
1.אנו מודים לך עך פנייתך " נתיב אקספרס " רואה בפניות ,לרבות תלונות הציבור ,כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה ,מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון אמיתי להפיק מסכנות ולשפר את השירות ,לכל פנייה המתקבלת במחלקה .
2.לגופה של פנייתך , הנני להודיעך,כי בבדיקה מול הנהג הוא מכחיש את המיוחס לו ולפי טענתו הנוסע עלה לאוטובוס ברמת אביב עד רשפון ,ודיבר בטלפון והנהג ביקש ממנו בצורה מנומסת לחזור אחורה ,כי הוא מפריע לו בנהיגה ,והנוסע סירב לבקשה ולכן המבקר שהיה נוכח באוטובוס התערב בנושא ,וביקש מהנהג לעצור ברשפון ואז התחיל וויכוח,והנוסע התחיל לקלל את שניהם בקללות חריפות ואז התערבו הנוסעים וביקשו מהנוסע להפסיק עם ההתנהגות הזאת ,ויש לציין כי יש שני עדים שהתקשרו למוקד בזמן האירוע שמחזקות את טענות המבקר והנהג שפעלו לפי ההנחיות ובצורה מכובדת ,ויש דיווח מבקר שהתקבל אצלנו במחלקה .
3.בלי קשר לאמור לעיל ,אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולנו ,ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות
אנו שבים ומודים לך על פנייתך ,ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס
|
תגובה: |
בנוסף הלקוחפנה למחלקת תלונות הציבור והתשובה שהוא קיבל מאחראי המחלקה לא מצאה חן בעיניו . |
פתרון: |
|
|