הישאם ,אחראי תלונות בחברה . |
שם ותפקיד: |
יש לציין כי נעשתה שיחה ללקוח ובנסוף נשלח לו מייל .0810
1.אנו מודים לך עך פנייתך " נתיב אקספרס " רואה בפניות ,לרבות תלונות הציבור ,כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה ,מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון אמיתי להפיק מסכנות ולשפר את השירות ,לכל פנייה המתקבלת במחלקה .
2.לגופה של פנייתך , הנני להודיעך ,הפנייה הועברה לקצין הבטיחות של החברה ובנוסף למנהל איזור על מנת להעביר הנחיות כלליות לכלל הנהגים
3.בלי קשר לאמור לעיל ,אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולנו ,ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות אנו שבים ומודים לך על פנייתך ,ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה נתיב אקספרס
בכבוד רב ,
|
תגובה: |
טופל מול הקצין בטיחות |
פתרון: |
|
|