פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג חצוף ולא ממושמע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני משמש כרב"ש ישוב כפר-מונאש נהג בקו 26 בשעה 19.35 המתין להכנס לישוב בגלל עומס תנועה הנהג נאלץ להמתין כדקה ואולי פחות,הנהג החל לצפור בעצבנות כאשר שאלתי אותו למה הוא צופר סגר את החלון והמשיך בנסיעה ,המתנתי לאוטובוס שיסים את הסיבוב בישוב רשמתי את ל-ז של הרכב 68.917.61 וניסיתי שוב לדבר עם הנהג אך הוא המשיך בנסיעה תוך כדי הנפות ידיים (למה מי אתה בכלל)יש לציין כי הרכב שלי מסומן עם אור כחול מהבהב וסימנתי לנהג בעזרת פנס הכונה.אבקש לידע אותי מה נעשה עם הנהג .

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
הישאם ,אחראי תלונות בחברה . שם ותפקיד:
יש לציין כי נעשתה שיחה ללקוח ובנסוף נשלח לו מייל .0810
1.אנו מודים לך עך פנייתך " נתיב אקספרס " רואה בפניות ,לרבות תלונות הציבור ,כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה ,מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון אמיתי להפיק מסכנות ולשפר את השירות ,לכל פנייה המתקבלת במחלקה .
2.לגופה של פנייתך , הנני להודיעך ,הפנייה הועברה לקצין הבטיחות של החברה ובנוסף למנהל איזור על מנת להעביר הנחיות כלליות לכלל הנהגים
3.בלי קשר לאמור לעיל ,אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולנו ,ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות אנו שבים ומודים לך על פנייתך ,ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה נתיב אקספרס



בכבוד רב ,
תגובה:
טופל מול הקצין בטיחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה