פרטי התלונה

תלונות תה ערבה

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי ומזלזל נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.9.13 ערכתי קניות בסך 1200 ש"ח.
נתחיל בכך שכאשר הקופאית שקלה את הירקות והפירות המאזן משקל לא היה מאופס ולמרות שהיא איפסה אותו מספר פעמים הוא עדיין היה מתחיל כל שקילה מ-0.80, 0.60 גרם בערך, שזו גניבה!!!
בנוסף המשלוח הגיע והדברים הורדו בביתי, כשהתחלתי לפזר את כל המוצרים נחרדתי לגלות שמחצית מהמוצרים לא הגיעו, התקשרתי למשלוחן שטען כי החזיר את המוצרים לסניף.
התקשרתי לסניף וכשהתרעתי כי חסרים לי פריטים, הבחורה שענתה דיברה אלי בצורה כאילו שאני טעיתי ושאני חייבת לה משהו, היא אמרה לי "תגידי לי מה חסר, כי המשלוחן סיים לעבוד והוא רוצה ללכת הביתה"
וחזרה על זה שוב ושוב ואפילו הוסיפה ואמרה "אם לא תעני לי הוא ילך ולא תקבלי את הדברים שלך היום".
מיותר לציין שלא ככה מדברים עם לקוחות, בנוסף היא שמה אותי בהמתנה בזמן שהיא דרשה מהקופאית שתשלם את השליחות הזאת כי זאת הייתה הטעות שלה ( לא שזה צריך לעניין אותי).
לאחר המתנה נענתי ע"י סגנית מנהל הסניף- שרית , שדיברה בצורה מגעילה ולא כמו סגנית מנהל, חוסר אכפתיות וחיפוש אחר אשמים, במקום לנסות להרגיע ולהגיע לפיתרון.
זאת הפעם השנייה שאני מבצעת משלוח מיינות ביתן וזאת הפעם השנייה שאני מתאכזבת!!!

תה ערבה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה