פרטי התלונה

תלונות מארק שנטל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי תיק של חברת pure דרך חנות בעיר (ארנקי שולי) ונאמר שעל התיק ישנה אחריות לשנה, הכוללת אחריות על אבזמים. כעבור חמישה חודשים בערך נפתח הריצ'רץ' של התיק (יצא לגמרי מצד אחד) ומסרתי אותו לתיקון דרך החנות. נאמר לי שהדבר יכול לקחת מספר שבועות. התיק חזר אלי לאחר התיקון כעבור יותר מחודש ( עשו תיקון פשוט ולא החליפו את הריצ'רץ'), והוא נפתח מחדש כעבור חודש נוסף. הלכתי לחנות למסור את התיק כשהזדמן לי, נאמר לי שהסוכן שלהם במילואים (הדבר היה בתקופת המלחמה) ולבוא אחר כך. כשבאתי כמה שבועות אחרי מסרתי את התיק, לא חזר אלי אף אחד. כעבור חודש, התקשרתי אני לחנות לשאול מה קורה,לא ידעו דבר ולא הצליחו לתפוס את הסוכן של החברה, ונאמר לי שינסו לתפוס אותו ויחזרו אליי. ובאמת כעבור יום שבו אליי מהחנות ונאמר לי ששלחו לי תיק חדש מהמפעל. חשבתי שלמרות הטיפול האיטי החברה יצאה בסדר, פרט לעובדה שלא נעשה דבר בלי שארדוף אחריהם. כשהלכתי לקחת את התיק גיליתי שקיבלתי תיק מאותו הדגם, אך לא בדיוק כמו התיק ששלחתי- התיק המקורי היה אפור כהה עם אבזמים אדומים, ואילו התיק שקיבלתי היה אפור עם אבזמים כתומים. כשאמרתי זאת למוכרות בחנות הן אמרו לי שאולי כבר לא מייצרים את הדגם בצבעים שקניתי, ומכיוון שכל כך הרבה זמן לא היה ברשותי התיק ולא היה לי כבר נעים לשלוח אותו שוב השארתי אותו, אך כאשר נגמרה החופשה והתחילה שנת הלימודים האקדמית ולקחתי את התיק לאוניברסיטה בפעם השנייה שהשתמשתי בתיק החדש נפתח האבזם גם כן, וכעסתי מאוד.( זה היה כחודש אחרי שהחליפו לי אותו, אך לא עשיתי בו שימוש עד הלימודים) הרגשתי מרומה שגם קיבלתי תיק לא כמו זה שקניתי, וגם שלחו לי תיק סוג ב'. חזרתי לחנות, הסברתי, שאלתי מה עושים ונתנו לי את מס' הטלפון של שירות הלקוחות ושל הסוכן. בשירות הלקוחות לא היו אדיבים במיוחד ונאמר לי שהם אינם יכולים לטפל בבעייתי, שעליי לדבר עם הסוכן. הסוכן ערן היה נחמד בטלפון ואמר לי למסור את התיק למחרת דרך החנות עם מכתב המפרט את כל מה שסיפרתי לו ושהוא יאסוף אותו. את זה עשיתי לפני שלושה וחצי שבועות. מאז מסירת התיק ערן לא חזר אליי , ואני לאחר שלושה שבועות התקשרתי אליו, חזרתי על הסיפור, והוא מצידו אמר לי שאין לו מה לעשות, שלא מייצרים יותר את התיק בצבע שקניתי. אמרתי שאני רוצה אם כך את התיק הראשון שמסרתי בחזרה, והוא אמר שאי אפשר למצוא אותו ושאין לו מה לעשות, או להחזיר לי את התיק או לזכות אותי דרך החנות. כעסתי שאם הוא ידע שאין מה לעשות שהוא לא טרח להחזיר לי צלצול ולהחזיר לי את התיק כדי שאשתמש בו במשך שלושת השבועות. הלכתי למחרת לחנות לראות אם יש תיק אחר שאני רוצה או לבקש זיכויי, ובחנות גיליתי שהגיע תיק בדיוק כמו התיק המקורי שהיה לי ובאותם הצבעים- אפור אדום. הייתי מופתעת ושאלתי ממתי יש להם את הדגם ונאמר לי שזהו משלוח חדש, משמע לחברה היה תיק כמו התיק ששלחתי לתיקון, רק שאף אחד לא טרח לבדוק מה נתתי, גם בפעם הראשונה לא שלחו תיק או תיקנו עד יום אחרי שהתקשרתי לשאול מה קורה, וגם עכשיו לא חזר אלי ערן הסוכן שהיה נחמד בטלפון, וכשהתקשרתי אני פטר את עצמו מאחריות בלי אפילו לבדוק במה מדובר בכך שאמר שלא מייצרים יותר את התיק הזה. דיברתי איתו ואמרתי לו שגיליתי שיש בחנות תיק כמו המקורי שקניתי ושאני רוצה אותו, והוא אמר לי שאין בעיה ולהתקשר אליו כשאני בחנות והוא יגיד להם לזכות אותי , אך כאשר הלכתי לחנות באותו היום שדיברנו (יום חמישי האחרון) הוא כבר לא היה זמין. גם המוכרת בעלת החנות בארנקי שולי כבר לא רצתה לשרת אותי והתייחסה אלי באדישות, וכך יצאתי שוב בלי התיק. היום בבוקר חזרתי לערן ואמרתי לו שכבר הלכתי לחנות כמו שקבענו והוא לא היה זמין, ולכן שיידבר איתם, כי בכוונתי לחזור היום ואני לא רוצה לסמוך על כך שהוא יהיה זמין. כאשר באתי לחנות שוב החמיצה לי פנים האשה המבוגרת, וכששאלתי אם דיברו איתם היא אמרה שלא (שאלתי אם היא היתה בבוקר והיא אמרה לי שלא, ושאלתי אם אולי השאירו להם פתק או משהו והיא לא הייתה מוכנה אפילו לבדוק, אמרה שהיו מודיעים לה כבר..) כעסתי, שוב, התקשרתי לערן והוא דווקא אמר שהוא כן דיבר עם החנות בבוקר, דיבר עם המוכרת, וסגרנו את העניין. לסיכום- תלונתי היא על השירות הארוך והלקויי, על כך שעל אף שהסוכן היה נחמד טלפונית הוא לא באמת עשה את עבודתו, ועל הטירחה הרבה שניגרמה לי לרוץ אחריו ואחרי החנות (הלכתי ביום רביעי שעבר, חמישי שעבר, והיום- יום ראשון), בנוסף ליחס המזלזל שזכיתי לו מצד המוכרת בחנות עצמה (ארנקי שולי, רח' ההסתדרות 6, ירושלים), ועוד זכיתי ממנה לכינוי חוצפנית כשאמרתי לה שבכוונתי לכתוב תלונה באתר, ועליי להודות לערן שהוא בכלל החליף לי את התיק. אני לא רואה מדוע עליי להודות לחברה על שהועילו בטובם לעשות שירות שהם מבטיחים לתת- אחריות לשנה! תודה.
עוגמת נפש מהטירטור, ועלבון ממוכרת החנות סוג הנזק :
ברור המקרה, ייעול המענה והיחס בשירות הלקוחות לכל א פתרון נדרש :

מארק שנטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה