פרטי התלונה

תלונות מארק שנטל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי האחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי ת"א כתובת:
מקור-0393221914 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצוות תלונות שלום רב!
בקיץ שעבר רכשתי 2 תיקים אופנתיים מתוצרת pure בחנות המפעל מארק שנטל -שהוא יבואן התיקים בתל אביב.
2 התיקים מדגם דומה מאוד -ושילמתי סכום עתק לכל אחד -170 ש"ח ,והובטחה לי אחריות לשנה על התיקים.
לא ניתנה לי תעודת אחריות -אך אמרו שכנגד הקבלה אין לי מה לדאוג -אקבל שירות כנדרש.
לפני כ3 חודשים פניתי טלפונית לחנות(אני גר במרוחק מתל אביב),והתלוננתי על מצב התיקים- שאיבדו את מראם -נראים כישנים מאוד ,נקרעו התאים הפנימיים וכו' -למרות שלא נעשה בהם שימוש חריג בכלל.ומדובר על 2 תיקים שהיו בשימוש באותה התקופה ושניהם נהרסו.לדעתי -מסיבה של חומרי גלם גרועים ואיכות עבודה נמוכה.
נעניתי באדיבות ע"י מנהלת החנות בתל אביב ,שביקשה להעביר את התיקים לאחת מחנויות הרשת כרצוני -לתיקון החברה.
העברתי את התיקים לחנות ליד רחובות -אך שם כבר החלה "קבלת הפנים".המוכרת בחנות הזעיפה פניה על הבאת התיק וטענה שלא ראתה דבר כזה ,ומדובר בחומרים מצויינים חברה בין לאומית וכו' -ואני אשם.
לרוע מזלה -תוך כדי דבריה נכנסה לקוחה ובידיה תיק של pureבמצב גרוע -וגם היא באה לבקש תיקון \החזר.
המוכרת לקחה את התיק -והעבירה לסוכן החברה -שמו ערן ומספרו :0522905483 .שוב עבר לו חודש-ובנתיים התשובה שערן סיפק:
הוא מצטער. התיקים נראים כאילו השתמשו בהם ל.....(ולא הסכים לפרט.והדבר בהחלט לא נכון.רק נסעו איתם לבית הספר).
לבסוף הוא בא בהצעה "נדיבה ":
הוא מוכן לתת זיכוי ע"ס תיק אחד בלבד(175 ש"ח).
גם כשחזרתי אליו -הוא מתנער מאחריותו-פתאום ,לדבריו האחריות היא רק לחצי שנה. לא בשימוש כזה ,ועוד טענות לא ענייניות.
לא הצלחתי ליצור קשר עם הנהלת החברה ולבוא איתה בדברים.
ברצוני לציין עם זאת את אדיבותה של המנהלת של החנות בקניון עזריאלי -שעמדה בהתחייבויותיה וכו' -אך בשורה הסופית אין מי שיתקן לי את התיק \יתן לי אחר תמורתו.

אודה לכם מאוד על טיפולכם המסור במקרה זה כמו בשאר המקרים שאתם מטפלים.
תיקים שאינם ראויים לשימוש סוג הנזק :
תיקון -תפירה \זיכוי כספי במלוא בערך פתרון נדרש :

מארק שנטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה