אי טיפול בתיק שנקנה והתפרק |
נושא התלונה: |
יום רביעי 10 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראש העין, פארק אפק |
כתובת: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-2.8.09 רכשתי תיק בחנות הרשת בקניון כרמיאל. לאחר כחצי שנה יצא ממקומו התקן הסגירה של התיק והרצועה התחילה להתפורר.
מאחר ואינני תושבת האזור, הגעתי אל החנות באחת מנסיעותי לביקור משפחתי ביום
10.2.10 . מסרתי את התיק למוכרת דינה, וזו אמרה לי שתוך שלושה שבועות תהיה לי תשובה לגבי הטיפול בתיק.
לאחר חודש +, הגעתי שוב לאזור ונכנסתי לחנות. דינה בדקה והודיעה לי שהתיק עדיין לא הגיע. היא הבטיחה לברר ולחזור אלי טלפונית.
היא לא חזרה.
ניסיתי להתקשר לשרות הלקוחות בפארק אפק ללא הצלחה. הקו תפוס כל הזמן.
דרך האינטרנט מצאתי את מס' הטלפון בחנות בכרמיאל והתקשרתי שוב. ענתה לי המוכרת אורלי שהבטיחה ליצור קשר עם שרות הלקוחות ולהפנותם אלי.
באותו יום קיבלתי שיחה משרות הלקוחות שאמרו שהאיש שמטפל הנושא איננו והבטיחו להתקשר ביום ראשון שלאחר מכן.
הנ"ל לא התקשרו.
עד היום - ה-11.4 אין לי לא תיק, לא תשובה ולא כסף.
|
כספי, עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|