פרטי התלונה

תלונות מארק שנטל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארנק עור סוג ב'< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי ארנק במרץ במחיר יקר לאחר כחודשיים בלבד הוא התחיל להתקלף!!!
הבד שלו והצבע שלו החלו להתקלף. מיותר לציין שמחברה כמו מארק שנטל היה אפשר לצפות שארנק יחזיק מעמד יותר מחודשיים אם מדובר אכן בארנק איכותי...
לאחר שחזרתי לחנות ממנה רכשתי את הארנק הופתעתי לגלות מהמוכרת כי אני לא אקבל ישר בתמורה לארנק סוג ב' ארנק חדש (הרי ארנק איכותי לא אמור להתקלף) גילית שאני אאלץ לחכות כי צריך לשלוח את הארנק לשירות הלקוחות שהם מחליטים מה לעשות, מיותר לציין שהנוהל הזה הזוי בעיניי,למה לטרטר לקוחות? הוסבר לי שיחזרו אליי משירות לקוחות תוך 21 יום, לאחר חודש אני התקשרתי אליהם וביקשתי תשובה, נאמר לי שהארנק יוחזר לסניף מאחר והם לא נותנים אחריות על בד/תפרים/רוכסנים. איני מבינה איך חברה שמכבדת עצמה ואת מוצריה שאמורים להיות איכותיים לא מוכנה לתת אחריות אם המוצר שלה תקול!!!
מאחר ולא קיבלתי את התשובה ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות ושמה סיגל, נאמר לי שתחזור אליי אך זה לא קרה ואני נאלצתי להתקשר עוד 3 פעמים עד שהצלחתי לקבל את המנהלת לטלפון. דיברתי עם סיגל והבנתי ממנה שגם לה זה מוזר קילוף הצבע ושהיא צריכה לדבר עם משהו מעליה על מנת לתת לי תשובה סופית, היא אמרה שתחזור אליי יום למחר וכך עבר לא שבוע וחצי ולא קיבלתי תשובה ממנה. התקשרתי היום שוב והטלפנית הודיעה לי שהם מחזירים לי את הארנק כמו שהוא ושוב חזרה על המנטרה שהם לא אחראיים על בד.
ההתייחסות הזו גרמה לי להבין שמדובר בחברה שמתנערת מאחריות וכנראה לא מכבדת עצמה, מוצריה ולקוחותיה.
זו פעם ראשונה שלי כלקוחה של החברה וחבל שזו החוויה שקיבלתי.
מעין
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/ארנק חדש פתרון נדרש :

מארק שנטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה