פרטי התלונה

תלונות מארק שנטל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלה של מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גן שמואל כתובת:
רשת סניפים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב רכשתי תיק מעור בסך 620=שח,לאחר שבועיים וחצי מיום הרכישה נתגלה פגם משמעותי בתיק שנרכש.ביקשתי להחליף את המוצר באחר ו/או לקבל החזר כספי לנוכח העובדה כי מדובר במוצר חדש.ביום 11/8/2010 התיק הועבר למחלקת השירות והמירב שהיו מוכנים לעשות היה לתקן את הפגם ובכך הפכו את המוצר החדש פגום למוצר חדש אך מתוקן.לקיום שיחה עם יוסי ממחלקת השירות התיק תוקן לשביעותו, "וכפי שנאמר על ידו זה קורה לפעמים,"לא כל שכן לשביעותי.אין הוא רואה לנכון שום פיתרון אחר וזו מדיניות החברה.
עוגמת נפש+ סוג הנזק :
להחליפו בחדש או לקבל החזר כספי פתרון נדרש :

מארק שנטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה