פרטי התלונה

תלונות מארק שנטל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק שנקנה לאחר חודש נקרע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 28/11/10 בחנות בעפולה לאחר חודש ימים ב-28/12/10 מסרתי אותו לתיקון
לאחר טלפונים רבים נענתי בשלילה בגלל שקיתי במבצע
התשובה לא לרוחי ולא מוצדקת לכן אבקשכם לטפל בעניין

היום ב-2/2/11 קיבתי פקס ממנכ"ל החברה שלא קרא את המכתבים שלי שהתהנלה כחודש ימים ללא הפסקה, בחנות שלהם אמרו לי שאני מאוד צודקת ומגיע לי

ולכן איני מוכנה לוותר לאחר שקיניתי תיק נוסף והיה שלוש פעמים בתיקון

אודה לכם אם תחזרו אלי בתשובה אם ברצונכם לצרף קבלות או תכתובת אליהם
כספי סוג הנזק :
לתת לי זיכוי על כספי או לתת לי תיק חדש טוב פתרון נדרש :

מארק שנטל שירות לקוחות

, תגובה:
הלן - מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
הגב' בן נון רכשה בתאריך 28/11/10 תיק Privato ובתאריך 28/3 תיק דגם Gun
בסניף הרשת במתחפ G בעפולה.התיקים שנרכשו היו במבצע 50% הנחה.
לגב' בן נון נאמר בעת הרכישה ובחשבונית המס' שניתנה לה מודפס במפורש כ "אין אחריות או זכות החלפה על פריטים במבצע של 50% ומעלה".
הגב' בן נון פנתה לשרות לקוחות של חברתנו ונאמר לה כפי שמופיע בחשבונית המס' כי אין אחריות על התיק שרכשה
תגובה:
החברה מוכנה לתת לגב' בן נון 20% הנחה בקניית תיק אופנה חדש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה