פרטי התלונה

תלונות מארק שנטל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין תיק שהתקלף נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ראש העין רח' עמל כתובת:
קניון מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט רכשתי תיק בשויי 180 ש"ח, דמוי עור.
לאחר כ 3 חודשים התקלף העור סביב הרוכסן החיצוני של התיק.וזאת למרות שלא השתמשתי בתיק באופן יומיומי. פניתי לסניף במודיעין וביקשתי שיתקנו את התיק או שיחליפו באחר. התשובה שקיבלתי היתה: האחריות אינה חלה על שיפשופים" בצירוף זיכוי ע"ס 50 ש"ח.
ניסיתי לפנות לשירות הלקוחות ולהביע את חוסר שביעות הרצון שלי מאופן הטיפול.
לא ייתכן שתיק יתקלף כל כך מהר והחברה לא תיקח אחריות. התיק לא שמיש והזיכוי לא מהווה פיצוי הולם. מדובר בסכום לא קטן בכלל.
ניסיתי לפנות לשירות הלקוחות מס' פעמים במשך מספר ימים ולא היתה תשובה, כאשר מיהי ענתה היא לקחה הודעה והבטיחה שיחזרו אליי אך כמובן שזה לא קרה. השארתי גם פנייה באתר החברה.
היום קיבלתי מייל עם אותה תשובה - האחריות אינה חלה על שיפשופים"
אני מבקשת לקבל פיצוי הולם לנזק.
כספי סוג הנזק :

מארק שנטל שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
א.ג.נ,
כפי שנאמר למתלוננת ומודגש בצורה בולטת בכל חנויות הרשת ,
אין האחריות חלה על שפשופים ולכן אין החברה יכולה לתקן את התיק.
הזיכוי ע"ס 50 ש"ח אינו מיועד לפיצוי אלא כהבעת תשומת לב ללקוחה על טרחתה .
אנו מאחלים ללקוחה המשך שימוש מהנה בתיק .
תגובה:
הזיכוי ע"ס 50 ש"ח אינו מיועד לפיצוי אלא כהבעת תשומת לב ללקוחה על טרחתה .
אנו מאחלים ללקוחה המשך שימוש מהנה בתיק .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה