תיקים שנקרעו |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-4/11/11- קניתי תיק של חברת פיור בחברה בקבלה מספר 20-016255, תיפרי התיק כולו נפרמו, פניתי לחברה בבקשת תיקון, ואכן קיבלתי מהם זיכוי מס' 14142 בשווי קניית התיק ע"ס 240 ש"ח. בבואי לחברה בתאריך 12/1/12- לרכוש תיק חלופי הציעה לי המוכרת לא לקנות את אותו התיק כי מתקיים מבצע משתלם יותר בו אוכל לרכוש שני תיקים חלופיים, ללא כל ציון כי אין אחריות כלל על תיקים הנקנים מבצע. לאחר כחודש התקלקל הרוכסן בתיק הראשון והתיק השני כאשר פתחתי את אריזתו גילתי כי הרוכסן בו מקולקל. בבואי לחנות בבקשת תיקון התיקים לפני תום שלושה חודשים ממועד הקנייה, נאמר לי שמכיוון שאלו תיקי מבצע אין עליהם אחריות.
אני חייבת לציין שמזה שנים רבות, וניסיון מעולה עם החברה, עד היום קניתי תיקים אך ורק אצלם. לאחר מקרה זה, לא אכנס יותר לרשת. יש לציין בנוסף ששרות הלקוחות דיברו איתי בצורה פוגעת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת זיכוי מניח את הדעת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|