פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוחת ערב במלון רויאל ביץ ת"א ברמה ירודה מאוד לרמה של המלון!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
02.2.2014

הנדון: אירוח במלון רויאל ביץ' ,תל אביב
הזמנתי נופש אירוח לסוף שבוע לתאריך הגעה 30.1.2014 עד 1.2.2014
החלטנו לחגוג את יום הנשואין שלנו שחל ב 6.2.2014 במלון .
המלון היה יפה מאוד והיחס מצד צוות המלון היה מאוד אדיב, השרות במלון
היה ממש מעולה.
בהזמנה שלנו היא היתה כוללת ארוחת ערב ביום שישי,
ברצוננו לציין שארוחת הערב היתה מאוד מאכזבת ברמה של האכל וברמה
של אכות האכל,
מבחר הבשרים היה ברמה נמוכה ומלא שומן. חוסר במבחר של סלטים
ותוספות, רמת האכל לא ברמה של מלון 5 כוכבים ברמה של המלון הזה!!
אני ואשתי ממש כמעט ולא אכלנו מהאכל הקצת שאכלנו היה מאכזב ממש
מאכזב .
יש לציין שאנו התארחנו במלונות אחרים ברמה גבוהה בתל אביב וארוחת הערב שם ממש ברמה יותר גבוהה.
אנו יצאנו מארוחת הערב של המלון מאוד מאוכזבים ורעבים ואנו הזמנו
ארוחת ערב במסעדה אחרת .
אני חבר חוג שמש וחלטנו השנה לחגוג יום נישואין במלון, ממש התאכזבנו
מהארוחת ערב ביום שישי . ממש לא מתאים לרמה של המלון.
כתבתי למלון באתר של המלון והם ממש לא התיחסו ולא חזרו בתשובה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הארוח המאכזב פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה