פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל לאזרח שרצה לעבוד ברשת שלכם ואי התייחסות לפנייה מספר 22548 נושא התלונה:
עזרן איציק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
למרות שחלפו למעלה מ14 ימי עסקים אתם לא הגבתם ואני רוצה לקבל את התגובה שלכם



ביום חמישי 29/03/2007 בשעה 7:00 בבוקר לקחתי אוטובוס מהתחנה המרכזית מירושלים לאילת. בשעה 11:05 הגעתי לתחנה המרכזית אילת, לקחתי מונית למרכז גיוס ישרוטל שממוקם במלון ישרוטל רויאל גארדן, מלאתי טפסים וחיכיתי בתור עם המלצרים, שוטפי הכלים שיקראו לי. ב11:40 בערך קראה לי נציגה בשם סלין ואמרה לי שיש לי ראיון עבודה אצל השף של מלון ישרוטל ספורט קלאב. הלכתי לישרוטל ספורט קלאב למשאבי אנוש, שם חיכיתי לשף המלון עד שיגיע. שף המלון הגיע אחרי 20 דקות ואמר לי כי הוא אינו יכול לעשות לי ראיון והוא יגיד לסגן שלו לערוך לי ראיון ובינתיים שאמתין. המתנתי קרוב לשעה ורבע, לאחר מכן ניגש אלי הסגן שף(אריק) ולקח אותי לחדרו ערך לי ראיון 5 דקות ובסוף הראיון אמר לי כי הוא לא זקוק לעובדים ושאני יחזור למרכז גיוס של ישרוטל שהם ימצאו לי מקום עבודה אחר. הגעתי למרכז גיוס של ישרוטל ונציגה בשם סלין אמרה לי שאין לה מקום עבודה להציע לי ולבינתיים שאמתין. לאחר חצי שעה היא אמרה לי שהיא מצאה לי עבודה בישרוטל לגונה, ושאני ייקלט במחשב ייקח את כל הטפסים ואלך לסגור עם השף(שי) אני מתחיל לעבוד. חיכיתי קרוב ל25 דקות לקליטה כי המחשב נפל כמה פעמים. ב14:15 נקלטתי במחשב, קיבלתי את הטופס למגורים וציוד.
הלכתי לשף(שי) של הלגונה והוא רצה שאני יתחיל ב15:00 אך אמרתי לו שאני לא יספיק אז הוא אמר לי טוב תגיע ב16:00 ותתחיל לעבוד, שאלתי אותו אם אני יספיק כי אני צריך לקבל מגורים וציוד הוא אמר שכן. יצאתי ממנו והלכתי למשאבי אנוש בלגונה לקחתי כרטיס לאוטובוס ותג שם.
14:30 חזרתי למרכז גיוס לקחת את המזוודות שלי ולקחתי מונית לבית ישרוטל בשחמון כי פספסתי את האוטובוס ורציתי להספיק להגיע לעבודה ב16:00.
כשהגעתי למגורי ישרוטל כדי לקבל מפתחות ראיתי שיש קרוב ל-20 ממתינים לנציגה אחת שהייתה שם.
ניגשתי לנציגה והסברתי לה שאני מתחיל לעבוד ב16:00 ואם אפשר לקבל מפתחות לדירה כדי שאספיק, היא אמרה לי בגסות וביחס לא אנושי שהיא שמעה אותי ושאני ימתין בתור.
אחרי איזה 10 דקות נכנסתי אליה. היא נתנה לי מפתח לדירה בבית ישרוטל. כשעליתי לדירה ראיתי כי מעשנים בדירה וגם שהחברים שלי שבאו איתי מירושלים שוכנו בבית אורן. ירדתי למטה אל הנציגה והסברתי לה כי אני לא יכול לישון בחדר עם מעשנים ולמה היא שמה אותי פה ולא עם החברים שלי בבית אורן, היא בקושי התייחסה אליי וכל הזמן דקרה אותי שאני בן אדם ילדותיי, שבאתי רק לעבוד ולא לבלות באילת אז מה איכפת לי עם מי אני ישן, ושאני יגיד תודה שבכלל קיבלתי מפתח לדירה החזרתי לה את המפתח ואמרתי לה שתחפש לי דירה בבית אורן עם משהו שאינו מעשן בחדר.
בינתיים התקשרתי למרכז גיוס ועדכנתי אותם בדבר, שאני מעוניין לעזוב לבית אם אני לא יעבור לחדר שלא מעשנים בו ובבית אורן. התקשרתי לישרוטל לגונה והודעתי לשי שאני כנראה לא יגיע למשמרת כי אני עדיין בבית ישרוטל מחכה לקבל מגורים. אחרי איזה שעה חצי של ויכוחים היא הייתה מוכנה לסדר אותי בדירה עם עוד 3 עובדים בפלאס, אבל הסברתי לה שאני מעוניין לעבור ללון בבית אורן. אחרי עוד חצי שעה של השפלות, צעקות ועקיצות היא קראה לי לחדר ואמרה לי שפתאום התפנה לה חדר באורן ואם אני מעוניין לעבור לשם אמרתי לה שכן.
הבוס של הנציגה נכנס לחדר ראה כמה הייתי במצב רוח ירוד ואמר לנציגה (אתי) שהוא ייקח אותי לבית אורן,שאלתי אותו אם יש שם כרית מצעים משהו כי לא נאמר לי להביא והוא ענה שאין אבל הוא יביא לי כרית ושמיכה. רק בשעה 17:00 הגעתי לחדר לשים את התיקים שאותם סחבתי כל היום. ושם ראיתי שאין אפילו מגבות וסדינים. לקחתי מונית לביג וקניתי לי מגבות, סדינים , ציפות ושמיכה בסכום של 100 ₪. בינתיים התקשרתי לשי השף של הלגונה והוא אמר לי להגיע למלון הלגונה ויגיד לי מתי אני עובד מחר. חזרתי לחדר רציתי להיכנס להתקלח. לא היו מים חמים. התקשרתי לשומר והוא אמר שהוא יבוא לבדוק מה קרה, הוא עלה ואמר לי שאי אפשר לתקן את זה ושאני יתקלח עם מים קרים או שאני ימתין לבוקר שיבוא טכנאי. אמרתי לו שאני רוצה להתקלח אז הוא אמר לי אם אני רוצה שהוא יזמין בעל מקצוע ואני ישלם לו. אמרתי לו שכבר לא נשאר לי כסף. נכנסתי להתקלח במים קרים. בשעה 19:00 בערך התקשרה אליי מישהי מהמרכז גיוס ושאלה אם הכל בסדר, סיפרתי לה על עניין המים החמים והיא אמרה שתטפל בעניין, ושאלתי אותה מתי אני מקבל נעליים של העבודה, היא ענתה לי שאני יבקש שיתנו לי שובר מחר בישרוטל לגונה שאיתו אני יקבל נעליים, ושם אני יקבל גם את המדים ואת הסכינים. שאלתי אותה מתי אני עובד כי לא הודיעו לי היא אמרה לי תהיה ב8:00 בבוקר בישרוטל לגונה. בשעה 20:00 התקשרו אלי מישרוטל לגונה ואמרו לי שאני מתחיל לעובד מחר בשעה 13:00. שוב זה מראה שאין תיאום בין הצדדים.

קמתי בבוקר לא לקחתי סיכון אמרתי שאני יקדים כדי שאני לא יאחר למשמרת. הגעתי ב9:00 לישורטל לגונה. חיכיתי עד שמשאבי אנוש יגיעו למרות שרוב העובדים ניסו לשכנע אותי שהם לא עובדים ביום שישי. בשעה 9:40 הגיעה הנציגה של משאבי אנוש ביקשתי ממנה שובר לנעליים כפי שהובטח לי היא אמרה לי שאני ישלם לה 150 שקל עבוד הנעליים אם אני רוצה. שאלתי אותה אם זה פיקדון לנעליים והיא הסבירה לי שלא שזה העלות של הנעליים, הסברתי לנציגה שגם לפני שירדתי לאילת אמרו לי שאני יקבל הכל מהמלון בלי תשלום וגם אתמול התקשרה אליי נציגה מהמרכז גיוס ואמרה לי לבוא לקחת שובר לנעליים. היא אמרה שהיא תברר ושהיא תתקשר למרכז גיוס. אחרי 10 דקות דפקתי על הדלת היא בכלל לא טרחה לקום ולעדכן אותי למרות שהיתה לה תשובה אחרי 5 דקות, שאלתי אותה מה מרכז הגיוס אמרו היא אמרה שהם אמרו שאני ישלם 150 שקל עבור הנעליים אם אני רוצה ואם לא אולי שאני ישאל את השף אם הוא מסכים לי לעבוד עם הנעליים שבאתי איתם. אמרתי לה שאני לא יעבוד עם הנעליים שלי כי זה לא בטיחותי ושאני עוזב.
נתתי לה את כל הדברים ושאלתי אותה לפחות אם אני יכול לעלות על האוטובוס לבית אורן והיא ענתה לי שלא ושאני יפנה את המגורים, לקחתי מונית. ארזתי את הדברים שלי בבית אורן, רציתי להתקלח לפני הנסיעה לירושלים אך אפילו את המים החמים לא סידרו. החזרתי את המפתחות לשומר. לקחתי מונית לתחנה מרכזית וחיכיתי שם שעתיים לפני הנסיעה לירושלים כמו מחוסר בית, רציתי לשמור לי מקום באוטובוס לירושלים אבל אפילו זה לא היה בגלל שלא הזמנתי מראש ועמדתי כל הדרך לירושלים במשך 4 שעות ורבע. ב17:15 הגעתי לירושלים, לקחתי אוטובוס ורק ב18:00 הייתי בבית.

זהו, זה הסיוט שעברתי ברשת כה מכובדת כשלכם רשת ישרוטל. מה אתם מציעים לבחור כמוני שחזר כמו מסיוט הביתה עם טעם רע. בחלומות שלי לא היתי מאמין בחיים שזה הייחס של רשת ישרוטל ועובדיה וחבל מאוד.

על -כן, אני מבקש פיצוי הולם על כל התלאות שעברתי ועל כל ההוצאות שהוצאתי מכיסי סכום של 350 ₪ עלכל ההוצאות+נסיעות ובנוסף על עוגמת הנפש שעברתי.

עוד דבר שרציתי לעדכן אתכם הוא שמשפחתי שהיא משפחה ענפה וגדולה מאז מקרה זה לא מוכנה יותר להתארח ברשות שלכם וחבל מאוד. אז כדי שתעשו משהו בנדון דבר שאולי יגרום לי ולמשפחתי להתארח ברשת מכובדת כמו שלכם.
לתשותבכם אודה.
עוגמת נפש, עלבון, כספי, ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר עבור ההוצאות המצויינות הנ"ל, ופיצוי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והעלבון פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה