פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
עוקשי אורית וניסים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון לגונה כדי לנוח, כדי לישון לילה שלם ללא תינוקות. אבל קיבלנו חדר 459 שהוא מעל המחסן, משעה 3לפנות בוקר רעש המשאיות. פנינו להנהלה והעבירו אותנו לחדר 676 שמעליו מפוחי מזגן ורעש נוראי, בקשנו עוד העברה וקיבלנו חדר 672 שהוא צמוד לחדר פינתי שמנוצל לשרות המלון, ששם יש צנרת מים מזגן ומעליות שרות. מתוך 3לילות ישנו 1 ומעיפות. מיותר לציין שלא נהיננו ומאוד התאכזבנו , וללא החברים שהיו איתנו היינו עוזבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה