פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים לממש זכייה במלון רויאל גארדן! נושא התלונה:
פיסו משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

זכיתי בחופשה זוגית למשך 2 לילות למלון רויאל גארדן באילת לסוף שבוע. החופשה מותנית בזה שזה לא בחגים ושאין במלונות תפוסה מעל 80%.

לצערי הרב אני מנסה מזה זמן רב לממש את זכייתי המיוחלת אולם כל פעם במוקד ההזמנות אומרים לי שהמלון מלא ושאי אפשר לממש.

בפעם האחרונה שיצרתי קשר החודש עם מוקד השירות נאמר לי שאין שום סיכוי לממש את זה באפריל לאור החגים, החופשות ולאור זה שהמלון שוב מלא.

נאמר לי ליצור קשר עם המזכירה של ניר כרמלי מנהל מנהל השיווק של רשת ישרוטל. השארתי מספר הודעות קוליות אולם אף אחד לא טרח בטובו לחזור אליי.

אבקשכם להאריך לי את אפשרות המימוש ולתת לי לממש את זכייתי. האם רשת ישרוטל מחלקת זכיות ולא עומדת אחרי מה שהיא מחלקת?

משה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר לי לממש את זכייתי! פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה