פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מתנות בחינם...... נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 3-6/07/2008, התארכתי במלון ספורט באילת, מרשת מלונות ישרוטל,
השהות היתה נחמדה, השתתפנו באירועי ספורט הנושא פרסים ואף בתאריך 4/7, זכיתי בשני שוברים - טיול ג'יפים של ישרוטל, מועדון ספורט הים האדום.
שמחתי מאוד ובאותו היום יצרתי קשר עם האחראית על המועדון בשם לריסה וקבענו לצאת לטיול למחרת , לריסה ביקשה ממני לבחור את השעה- 10:00 בוקר או 12:30 בצהרים, סגרנו על 10:00 בבוקר. לריסה ביקשה ממני ליצור קשר בבוקר עם עמדת השירות במלון, בכדי לתאם את האיסוף מהמלון.
בשעה 09:00 בבוקר ירדנו לעמדת האטרקציות במלון, לבושים בהתאם והאנדרנלין החל לזרום, קיבלה אותי בחורה בשם ויקי, הנ"ל יצרה קשר עם המועדון וביקשה מהם איסוף לשניים (ויקי דיברה עם בחורה בשם נעה), נעה אישרה את האיסוף וביקשה מהמלון אישור הזמנה, נאמר לנעה כי אין אישור ומדובר בשובר זכייה, נעה השיבה כי לא מוכר לה שובר כזה ולאחר בירור קצר וטלפונים רבים, ישנו שובר כזה אך לדברי נעה, אין טיול ג'יפים כרגע, החלה האכזבה, בשיחה נוספת, לאחר כשעתיים, נאמר לי כי השובר רק על בסיס מקום פנוי (אך מדובר בג'יפ זוגי ואנחנו זוג), לאחר מכן נאמר לי כי הטיולים בוטלו עקב חוסר בהזמנות, (בכל יצירת קשר עם המועדון, קיבלתי תשובה שונה), לקחו את מס' הנייד שלי ואמרו לי שיחזרו אלי ברגע שיצא טיול ג'יפים, השבתי למועדון כי אני ישהה במלון כשבוע ימים ואני ממתין, בינתיים ראיתי איסופים שונים של הטיול ואף אחד לא התקשר אלי, פניתי לנציגת המלון ונאמר לי כי השובר תקף לשנה, פניתי לאחראית הבידור במלון, (אותה אחת שנתנה לי את שובר הזכייה) ולדבריה השובר תקף רק לחודש ימים, הנ"ל פנתה למנהלים והגדירה את הבעיה כ"תקלה" אך לא התקבלה תגובה.
ביקשתי להמיר את הזכייה (ערכה, עפ"י מה שנאמר לי כ-280 ש"ח), במשהו אחר,אך התשובה היתה שלילית הן מצד המלון והן מצד מועדון הספורט - הים האדום - רשת ישרוטל.

וכמו שנאמר בכותרת - א י ן מ ת נ ו ת ב ח י נ ם......

עוגמת נפש,עילבון וביזבוז זמן. סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה