פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שהות במלון ישרוטל ים המלח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מלון ישרוטל ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התארחנו במלון ישרוטל ים המלח בין התאריכים 21-23.08.08 בהרכב של זוג + נער בן 16 + ילד בן 9 ותינוקת בת שנתיים וחצי. אבקש לקבל הסבר ומענה לסוגיות הבאות:
1. רצינו להתארח בסוויטה, אבל במרכז הזמנות נאמר כי לא ניתן בהרכב כזה להתארח בסוויטה ואילצו אותנו לקחת גם סוויטה וגם חדר נוסף עבור הילדים. בפועל ראיתי בסוויטה שמולנו התאחרו בסוויטה אחת זוג + סבתא + 2 ילדים. איך קורה מצב כזה. זו ממש סחיטה, מילא היינו נהנים. אבקש לדעת למה קיימת הפליה כזו ואם לא מתעקשים ולא מתחצפים לא מקבלים את מה שרוצים?!
2. ביום שישי בבוקר מצאנו במרפסת חדר שינה של הסוויטה מקק מת (היינו סוויטה בקומה ראשונה, אני מאוד מקווה שזה לא מהמטבח!!! מאוד כדאי לערב את משרד הבראיות לעניות דעתי!!!) הטפול של צוות המלון היה להגיע לחדר ולרסס כך שאי אפשר היה אחר כך במשך שעות להיכנס לחדר שינה!!!! פשוט אי אפשר היה להיכנס.
3. באותו יום כאשר חזרנו לחדר מהבריכה בשעה 2 אחה"צ החדר עוד לא היה מסודר, לא היו מגבות נקיות. כאשר התקשרתי ומאוד כעסתי העבירו אותי לסמנכ"ל גולן כהן שאמר שהנוהל שלהם לנקות חדרים עד שעה 3 אחה"צ. רבותי איפה ההיגיון ארוחת צהרים לדוגמא מוגשת בין השעות 13:00 עד 14:30 והחדר עפ"י התקנון מנקים עד שעה 15:00. עפ"י החוק אוסר להרעיש בין השעות 14:00 ל- 16:00 ועפ"י הנוהל חדרים בישרוטל ים המלח מנקים עד שעה 15:00. חזרנו עייפים, עם ילדה קטנה שהייתי חייבת לקלח ולהשכיב לישון ולא מספיק הסירחון מהריסוס, לא מספיק שלא סידרו גם תשובות של זלזול. הגישה של גולן כהן הייתה שבואי נטפל בבעיה של עכשיו ונביא לכם מגבות נקיות ואחר כך נהיה בקשר לנוגע לשאר הדברים. אם אתם חושבים שהביאו לנו מגבות אתם טועים - את המגבות לקחנו לבד אחרי 15 דק' מעגלת המנקה שבחוץ ואם אתם חושבים ששמעתי יותר ממר כהן אז אתם טועים - האיש לא יצר יותר קשר.
3. ביום שבת - למרות שהפינוי בשעה 18:00 לא נכנסו לסדר חדרים כלל - אבל זה משום מה כבר לא הפתיעה.
4. ההרגשה הכללית בלון ישרוטל ים המלח היא שלא ברור מי נופש האורחים או עובדי המלון - נירוונה כזו לא ראיתי אצל שום צוות שרות בבתי מלון לא בארץ ולא בעולם (וב"ה התאחרתי בלא מעט בתי מלון בארץ ובחו"ל), החבר'ה פשוט בנרוונה עם מבט מזוגג בעיניים - אבל מה הפלא אם הבעיה מתחילה בהנהלה... אבל אני לא מוכנה לשתוק אחרי סוף שבוע בסוויטה +חדר רגיל בעלות של נסיעה לחו"ל. אני מבקשת ודורש לקבל תשובות, הסברים והתנצלויות.
כספי + עלבון סוג הנזק :
בירור לא גורים רנוונטים מול הנהלת הרשת + התערבות של משרד הבריאות בנוגע למטבח +פיצוי עבור משפחתי פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה