פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון ספורט אילת< נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14.8-17.8 התארחנו במלון ספורט. ביום חמישי בארוחת ערב ישבנו לאכול כאשר ליד המנות העיקריות הסתבובב מקק .
למחרת ביום שבת התעוררתי בבהלה מרעש של מסור של הגנן שעבד בגינה בשעה 7.15 לאחר שנמשך הרעש יותר משעה התקשרתי לקבלה והתלוננתי על הרעש המחריד. הרעש הופסק אך כבר לא יכולתי לחזור לישון והייתי מאוד עצבנית. במשך היום לא הצלחתי להבין ולא קיבלתי תשובה מה היה דחוף לסדר את הגינה בשבת וכל שכן בשעה כל כך מוקדמת שרוב האנשים עדין ישנים.
ואז הדובדבן שבקצפת ביום ראשון ניגשנו לאכול את ארוחת הבוקר וכאשר חזרנו לחדר נידהמנו שחלק מהציוד שלנו פונה מהחדר כולל הגשר של השיניים של הבת שלי. כאשר המפתחות של החדרים עוד אצלנו והשעה עדיין היתה 9.30 בבוקר .
פנינו למנהלת והמנהלת התיחסה למיקרה כדבר שיכול ליקרוא ואנחנו נפצה אותכם ביום אחד.
לדעתי החופשה שלנו נהרסה במשך כל החופשה ולא לילה אחד. לאכול כמעט ולא אכלנו, רק מהמחשבה על המקק. ביום שבת הושכמתי כלכך מוקדם לקול המסור נהרס לי כל היום וחתפתי מיגרנה חזקה
וביום ריאשון פשוט "סולקנו מהמלון" והרגשנו מבוזים
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה