פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות בחברת ישרוטל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 10.10 הזמנתי מקום לזוג באמצעות אתר ישרוטל באינטרנט לאחד המלונות שברשת. מכיוון שנרשמתי בעבר לאותו אתר למועדון הלקוחות ישרונט - קהיליית ידידי ישרוטל באינטרנט, קיבלתי הנחה מהסכום המקורי. יצוין שבביצוע ההזמנה נרשמו פרטי כרטיס האשראי. קיבלתי אישור שההזמנה בוצעה דרך המייל האישי שלי עם הודעה שנציג יחזור אליי. בבוקר יום ראשון 12.10 התקשרתי לוודא את ההזמנה.
הנציגה אמרה לי שהמחיר שנרשם בהזמנה הוא רק לחברי מועדון "השמש" וניסתה להאשים אותי שאני לא בסדר שזה רשום דרך מועדון "השמש". ובאמת אני אמור לנחש שכך הדבר וניסיתי לרמות!!! .....
אז ככה, כדי להיות חבר במועדון צריך לשלם 250 ש"ח, ואני שואל: אם לא שילמתי כיצד נרשמתי דרך המועדון??? הרבה סימני שאלה...!!!!
הסיבה שאישרתי את העסקה היא בגלל ההנחה והמחיר שקיבלנו בהזמנה וזו התייחסותם.
והחמור מכך רק מגיע, לא רק שהזמנתי מקום ואישרתי עסקה וכל זאת לשווא, נאלצתי לבטל את העסקה מפאת המצב, שוחחתי עם נציגה נוספת ובשיא החוצפה נאמר לי שאני צריך לשלם 50% דמי ביטול.... אם זה לא חוצפה אז מה כן?
כמובן שעל החופשה לא ויתרנו ונרשמתי דרך חברת נסיעות אחרת שדרכה קיבלתי את אותה הנחה – אז באמת, אתם נורמאליים? זה מלמד, שלקחת כסף ניתן בלחיצת כפתור ולעמוד מאחורי התחייבות בגדר חוק זו רק המלצה!!!!!!!
בשביל 300 ₪ כנראה שהפסידו לקוחות וימשיכו להפסיד.
לפי היחס הזה זה יהיה פעם ראשונה ואחרונה שנירשם לרשת ישרוטל.זה לא שירות , מצטער!!!.
עלבון ו סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה