פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה בין התאריכים 27 - 29 נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
לרגל יום הולדתו של בעלי החלטתי להפתיעו בנסיעה לסוף שבוע באילת, בחרתי במלון מג'יק סאנרייז קלאב, שנאמר לי עליו כי הינו מלון 5 כוכבים, עם צוות הוואי ובידור שמתאים לחופשה עם ילדים, הגענו למלון ביום שישי בצהרים בקבלה נאמר לנו כי לא התקבלה הזמנה על שמנו וכי עלינו להמתין עד אשר תקלט, חיכינו במשך שעה שלמה עם שני ילדנו בלובי המלון, לאחר כשעה נאמר לנו כי ההזמנה שהייתה שגויה תוקנה וכי עלינו להמתין עד אשר החדר יהיו מוכן, קיבלנו את הדברים ברוח טובה ונסענו לטייל באילת עד אשר החדר יהיה מוכן. חזרנו אל המלון בשעה 15:00, קיבלנו את המפתחות לחדר, שעליו נאמר לנו כי הוא חדר משודרג בגלל עוגמת הנפש שנגרמה לנו.. אך להפתעתנו הרבה הגענו לחדר שהיה מחניק ולא מאוורר שריח של עובש היה חזק מאוד, כאשר פתחנו את דלת המרפסת גילינו גינה לא מטופחת ומלוכלכת עם פסולת בנייה חומרי בנייה וארון שבור זרוק. התיישבנו על מיטת הפוטון והתברר כי היא שבורה וחסרים בה קרשים, דלת האמבטיה ננעלת ולא ניתן לפתוח אותה, , הריח בחדר לא התנדף גם לאחר שאיווררנו אותו, כאשר רציתי לשטוף את בני הקטן על הידיים שלו נדבק סיד מהאמבטיה הצבועה, והייתי צריכה בכל פעם שהחזיק בשוליים לשטוף את ידיו ולקרצף אותם בסבון על מנת שהסיד אכן ייצא , לארוחת הערב במלון הגענו בשעה 20:00 כפי שהיה רשום לנו ניתן היה להגיע ב- 18:00 או ב- 20:00 אך להפתעתנו אמרה לנו המארחת בכניסה לחדר האוכל שלא נוכל להכנס עכשיו וכי עלינו לחכות חצי שעה עד אשר יתפנה מקום בחדר אוכל... חיכינו חצי שעה כשהילדים עיפים ורעבים. מגודל האכזבה חשבנו לחזור הביתה בשבת אך היינו עייפים מידי מהנסיעה שהייתה לנו יום קודם עם שני ילדים קטנים, ולכן יום ראשון בבוקר חזרנו הביתה מאוכזבים.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החזר כספי או חופשה במלון אחר. פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה