פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איומים של מנהל המלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחתי במלון ספורט קלאב אילת מיום חמישי בלילה עד מוצ"ש את ההזמנה למלון ביצעתי דרך חברת "צבר", יום שישי בצהורים לפני כניסת השבת קיבלתי בהפתעה מכתב מהמלון ובו רשום שאני צריך לעזוב את המלון בשעה 14:00, הסברתי להם שאני אדם דתי וסגרתי עם חברת הנסיעות עד מוצ"ש, ביקשתי שמנהל יבוא ויסביר לי מה קורה פה אבל במקום להסביר לי הוא צחק לי בפרצוף ואישר לחלק מהאנשים שגם התלוננו על המחדל הזה ,להישאר במלון עד מוצ"ש. אמרתי לו "מה אתה ליצן, חלק אתה מאשר להם, ולי לא מה זה השירות הזה". הוא אמר לי: "עם לא הייתי מנהל פה הייתי יוצא איתך החוצה וממזמן הייתי הולך מכות איתך . זה שאיים עליי קוראים לו תמיר אשטא הוא היה במלון באותם ימים מנהל תורן וייתר הימיים כפי שידוע לי הוא מנהל הדברה של המלון , בנוסף הוא לא היה כל כך חכם והוא אמר את זה ליד מנהל משקאות המלון אתם יכולים לבדוק את זה איתו קוראים לו אמיר דרור. זה התנהלות כושלת של המלון שהם מחזיקים מנהל שמאיים על הלקוחות שלו זה פשוט בושה אני רוצה שמנכ"ל ישרוטל רפי שדה יבוא והתנצל ויזרוק , אני לא מתבייש להגיד את מנהל התורן תמיר אשטא מהמלון ואני רוצה שהוא יחזיר לי פיצוי כספי גדול על מנת שאני יוכל לפחות להנאות באילת ולא לקבל עצבים, ואני ישמח לדבר איתו אישית שידע מה הולך לו במלון כי במצב כזה אפילו הלקוח הקטן ישמח לדבר עם המנכ"ל כדי שנופשים אחרים לא יקבלו יחס כזה מזלזל וכזה מגעיל. יש לציין שבימים הקרובים אני מגיש תלונה במשטרה !!!

פרטים רלבנטיים:
מספר חדר במלון: 217
מספר הזמנה במלון "ישרוטל קלאב ספורט": 7435582
מספר הזמנה בחברת "צבר תיירות": 01/68178
מספר טלפון שלי: 0503350094
שם ומשפחה: יעקוב פדלון.
ת.ז: 20034814-2.



בתודה רבה
יעקוב פדלון
כספי סוג הנזק :
גם כספי וגם עוגמת נפש פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה