פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום כוזב נושא התלונה:
כהן חגית שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה18/10 ראינו בן זוגי ואני באתר "יוזיט", פירסום אודות לילה זוגי במלון "הנסיכה באילת ב444 ש"ח בלבד לזוג. שמחים על ההזדמנות לחצנו על הקישור שבבאנר , והגענו לאתר של הזמנות מרשת" ישרוטל". אולם בתוך האתר עצמו לא היה ולו זכר למבצע שפורסם. התקשרנו לשירות הלקוחות של רשת "ישרוטל" וביקשנו לדעת במה מדובר, הנציגה אמרה מצידה שאין היא יודעת במה מדובר , ושעלינו לפנות לאתר יוזיט המפרסם לאענתה פירסום שקרי זה. לא התעצלתי וכתבתי פנייה לעורך האתר, אשר ביקש ממני הוכחה לכך שהיה פירסום שכזה.למזלי, הכינותי מראש את צילום התמונה המפרסמת על גבי האתר את המבצע. בתגובה ענה לי עורך האתר כי אכן היה מבצע שכזה אולם לטענתו הופיע לפני כן הפירסום:"למזמינים באתר בין התאריכים 9-12/10(כאמור מדובר ב18/10), אולם אנחנו מבחינתנו לא ראינו הקדמה שכזו לפירסום. בתגובה , כתב עורך האתר(שיש לציין שהגיב במהירות ומקצועיות לאורך כל הטיפול), כי כרגע הם חוסמים את הפירסומים של ישרוטל מהאתר, עד שיוסדר העניין.והפנה אותי שוב לישרוטל לתלונה.
התאכזבנו מאוד לגלות שמדובר בהטעייה בפירסום, ועל רשת ישרוטל הגדולה לעמוד מאחורי הפירסומים שהיא מפרסמת, ולקחת אחריות עליהם
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעניק לנו את אשר פורסם, קרי 444 ש"ח ללילה לזוג פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה